Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست‌های اقتصادی متناسب با پیشرفت کشور باید اصلاح شود گفت: هر مانعی برای بخش خصوصی بر خلاف منافع ملی کشور است و دولت هر چقدر کار کند توان ایجاد شغل مانند بخش خصوصی را ندارد. ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اسحاق جهانگیری  صبح امروز در آئین افتتاح کارخانه صنایع غذایی در نظرآباد اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت بالای نیروی انسانی برخوردار بوده و از نظر واحدهای صنعتی بسیار برای ایران حائز اهمیت است و در محصولات باغی و کشاورزی در کشور جایگاه بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه با ادغام تراکمی تهران و البرز بیش از 15 میلیون نفر در این دو استان ساکن هستند، افزود: تهران و البرز مشکلات و مسائل مشترک دارند که باید با هم این موضوعات دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه ما به فکر توسعه ایران هستیم گفت: فرزندان این کشور باید آینده‌ای خوب و مناسب را برای خود متصور شوند و ایران توانمندی اینکه در زمینه‌های مختلف پیشرفت کند را دارد.

جهانگیری با بیان اینکه بخش خصوصی باید میدان‌دار توسعه کشور باشد، تصریح کرد: هر مانعی برای بخش خصوصی بر خلاف منافع ملی کشور است و دولت هر چقدر کار کند توان ایجاد شغل مانند بخش خصوصی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید برای توسعه کشور سرمایه‌گذار بخش خصوصی را تشویق به توسعه سرمایه‌گذاری کرد، خاطرنشان کرد: فضای ایران باید تبدیل به موقعیت سرمایه‌گذاری برای هر ایرانی در داخل و افراد خارجی برای کشور شود و برخی مشکلات کشور را بسیار بزرگ جلوه می‌دهند ولی توان برطرف کردن مشکلات کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: فرهنگ اینکه سرمایه‌دار انسان ارزشمندی برای تولید، کار و اشتغال است باید در ایران ایجاد شود و سرمایه‌گذار باید بتواند به راحتی منابع مالی و تکنولوژی مدرن روز را به کشور وارد کند و ایران توان توسعه را در تمام ابعاد دارد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه سیاست‌های اقتصادی متناسب با پیشرفت کشور باید اصلاح شود، توضیح داد: صنایع غذایی از رقابتی‌ترین رشته‌های صنعتی در کشور است و اصولا این رشته بر مبنای رقابت بنا شده است.

انتهای پیام/

R41451/P1357/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند

روزنامه هم میهن از رفتارهای دوگانه اصولگرایان به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، رفتارهای وحدت‌شکن بخشی از نیروهای غالب نمی‌تواند توجیهی باشد برای ندیدن وضعیت خطیر کشور و اصول ملی، همچنان که رای ندادن در انتخابات گذشته به معنای فاصله‌گیری از سیاست اصلاح‌طلبانه نیست، بلکه برعکس همیشه این آمادگی وجود دارد که ضمن تاکید بر اصول اصلاح‌طلبی از مواضع درست نیز حمایت شود و این رفتار ۱۸۰ درجه مغایر با رفتارهای کسانی است که خود را اصولگرا معرفی می‌کنند ولی در واقعیت هیچ چیز جز چسبیدن به قدرت اصل و‌ هدف پایانی مورد اتفاق آنان نیست.کافی است نگاهی بیاندازیم به دوران سخت خاتمی و روحانی که چگونه تندروهای قدرت‌پرست علیه سیاست خارجی آنان اقدام عملی می‌کردند و حتی به آقای هاشمی هم رحم نمی‌نکردند و آن مشکلات را در غرب و آلمان برای دولت او ایجاد کردند تا اهداف ضدملی خود را پیش ببرند.

این روزنامه افزوده است: آنان آن اندازه در دشمنی‌های شخصی و قدرت‌طلبی‌های مبتذل غرق بودند که حاضر شدند در دوره احمدی‌نژاد سیاست مثلاً تهاجمی پیش بگیرند و به رادیکال‌ترین شکل، حتی در نفی هولوکاست سمینار گذاشتند، ولی امروز حتی یکی از آنان نیست که نه از کودکان بی‌پناه غزه دفاع کند و نه از تمامیت ارضی ایران.

روزنامه هم میهن نوشته است: کافی است نگاهی به مواضع آنان در موضوعات مشابه داخلی و اقتصادی در این دو دهه بیاندازیم تا ببینیم تا چه اندازه تحت سیطره منطق دوگانه قرار دارند. روزی برای دلار ۲۰هزار تومانی و تورم ۳۰درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادند و حتی در سال۱۳۹۶ به خیابان آمدند و خود را نماینده گرسنگان جا می‌زدند؛ درحالی‌که شکم‌های برآمده آنان از فرط خوردن جای خالی نداشت. ولی روز دیگر دلار چند برابر بالاتر و تورم ۴۵درصدی را هم نادیده می‌گیرند و‌ حتی توجیه می‌کنند. این تفاوت اصولگرایان رسمی با «اصولگرایی اصل و واقعی» است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر اقتصاد: تورم در سال آینده به 15 درصد می رسد راز تورم دو رقمی در ایران

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ تورم‌های سهمگین در راه است؟
  • سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی با مدل جدید چه مزیتی برای اقتصاد ایران دارد؟
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • سلاح ورزی: بعد از عملیات روز یکشنبه شرایط اقتصادی کشور به سوی آرامش می‌رود
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد
  • هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم
  • پیمان سپاری تنها راه مقابله با خروج سرمایه