Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ  امیدی‌ساکت، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعزام 8 هزار دانش آموز دیگر تا پایان امسال به اردوهای راه نور خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان همدانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور همزمان با بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه از سوی مرکز، سهمیه استان همدان برای اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور 16 هزار نفر است، افزود: تاکنون 12 هزار دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعزام 6 هزار دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در بهمن ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به زلزله اخیر در استان کرمانشاه اردوی راهیان نور دانش‌آموزان پسر به غرب کشور کنسل شد که با تدابیر صورت گرفته سهمیه دانش‌آموزان پسر به غرب به جنوب کشور اعزام خواهند شد.

محمدتقی امیدی ساکت ابراز داشت: همچنین 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر نیز در اسفند ماه جاری به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها، عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و فداکاری شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است که این برنامه با همکاری آموزش‌ و پرورش انجام می‌شود.

سرهنگ امیدی بیان کرد: در مناطق جنوب کشور طی اردوهای سه روزه دانش‌آموزان از یادمان‌های شلمچه، معراج الشهدا، یادمان والفجر ۸، اروند کنار و یادمان کربلای۴ بازدید خواهند کرد.

وی گفت: مناطق عملیاتی که در غرب کشور برای گروه‌های بازدیدکننده دانش‌آموزان در نظر گرفته شده بود شامل منطقه بازی دراز، پادگان ابوذر و یادمان مرصاد هستند که در دوره‌های دو روزه مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/ا

اعزام 8 هزار دانش آموز همدانی طی دو ماه آینده به مناطق عملیاتی جنوب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه