Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - «يازالده گومز پينتو» مهاجم دو رگه پرتغالي - گينه اي و مد نظر «وينفرد شفر» سرمربي آلماني تيم فوتبال استقلال تهران، بامداد امروز شنبه وارد کشور شد تا در صورت توافق با مديران باشگاه و پس از موفقيت در تست هاي پزشکي براي حل مشکل گلزني آبي پوشان پايتخت به ميدان برود.

به گزارش ايرنا، گومز پينتو متولد 21 دسامبر 1988 بوده و در پست مهاجم در تيم هاي پرتغالي بازي کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرين تيم اين بازيکن 29 ساله، ريو آوه بوده است و معروف ترين تيمي که او در آن پا به توپ شده است نيز « ژيل ويسنته» است.
گومز در 42 مسابقه اخيرش براي ريو آوه تنها موفق به زدن چهار گل شده است و در مجموع براي تيم هاي باشگاهي اش از سال 2007 تاکنون در 250 مسابقه در مجموع 43 گل به ثمر رسانده است. وي در 25 بازي براي تيم ملي زير21 سال پرتغال نيز هشت گل ملي در کارنامه دارد.
با نگاهي به آمار گلزني گومز 183 سانتيمتري به اين نتيجه مي رسيم که عملکرد چندان درخشاني در تيم هاي سابق خود به عنوان يک مهاجم نداشته است و بايد منتظر ماند و عملکرد او در استقلال را ديد. همچنين با توجه به وزن 81 کيلوگرمي اين بازيکن، به نظر مي رسد اين مهاجم پرتغالي در زمره بازيکنان چابک قرار نمي گيرد.
تيم فوتبال استقلال تهران به رغم اينکه نيم فصل دوم هفدهمين دوره رقابت هاي ليگ را خيلي خوب و پرگل آغاز کرد و موفق شد در هفته 16 و 17 تيم هاي صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان را به ترتيب با چهار و سه گل شکست دهد، اما در سه هفته اخير اين رقابت ها تن به تساوي داده و تنها يک گل به ثمر رسانده است. اين موضوع نشانه دهنده آن است که وقتي مهاجمان اين تيم مانند «محسن کريمي» و «داريوش شجاعيان » مصدوم باشند و يا به هر دليلي امکان حضور در رقابت هاي ليگ را براي استقلال نداشته باشند، آبي پوشان در پست گلزني دچار مشکل مي شوند. اما به رغم همه اين مشکلات اميد مي رود باشگاه استقلال در انتخاب يک مهاجم شش دانگ دقت لازم را به کار ببندد تا به مانند گذشته، اسير گرفتاري هاي مطالبات بازيکنان خارجي بي کيفيت نشود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9029** 1701
خبرنگار: محمد مهدي موذن**انتشار: حميد قديمي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال