Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي بانه گفت: به علت بارش برف سنگين و کولاک شديد، 30 درصد راه هاي روستايي اين شهرستان (حدود 180 کيلومتر) مسدود شده است.

انور طاهايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: تمام راه هاي اصلي شهرستان بانه باز است و رفت و آمد در آنها جريان دارد اما 30 برخي راه هاي روستايي بخاطر بارش برف بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: تلاش راهداران براي بازگشايي راه هاي روستايي از بامداد امروز آغاز شده و تمام تلاش خود را بکار مي گيريم تمام راههاي فرعي و روستايي شهرستان تا 24 ساعت آينده بازگشايي شود.
طاهايي با بيان اينکه تردد در گردنه خان همچنان با زنجير چرخ امکان پذير است، گفت: با آغاز بارش ها در شهرستان، راهداران در جاده هاي اصلي براي برف روبي و بازگشايي راه ها مستقر هستند.
وي يادآور شد: بيشترين راه هاي مسدود شده روستايي مربوط به بخش ننور، نمشير و آرمرده است که اکيپ هاي راهداري براي بازگشايي اين راه ها تلاش مي کنند.
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي بانه گفت: سه دستگاه خودروي تيغه دار نمک پاش در جاده سردشت - بانه مشغول فعاليت هستند و راهداران در گردنه خان همچنان مشغول عمليات برف روبي و پاکسازي جاده هستند.
به گزارش ايرنا، دماي هواي بانه در شب گذشته به 2 درجه زير صفر رسيد، ميزان بارش برف در برخي نقاط اين شهرستان به 27 سانتي متر مي رسد و مجموع بارش هاي ثبت شده در شهرستان بيش از 46 ميلي متر بوده است.
شهرستان بانه 602 کيلومتر راه روستايي دارد و راه هاي اصلي شهرستان نيز شامل جاده هاي بانه - مريوان، بانه - سقز، بانه - سردشت، بانه - آرمرده و بانه - سيرانبند است.
خبرنگار: زينب طلايي**انتشار: مجيد سليماني
7469/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نظنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و آب‌گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ادامه بارش‌ها تا فردا پیش بینی شده است، توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و ابراهه‌ها خودداری و سفرهای غیرضرور در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آب‌گرفتگی لغو شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آب‌گرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن سازی راه‌ها اقدام می‌کند.

شیشه فروش ادامه داد: تداوم بارش‌ها موجب آب‌گرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، جاده علویجه، جاده بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شده است و شاهد انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها هستیم.

وی گفت: محور جاده‌ای اصفهان - خور و محدوده گردنه زنجیرگاه به دلیل آب‌گرفتگی و نداشتن ایمنی کافی توسط پلیس راه تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 747300

دیگر خبرها

  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته