Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > فیلم - برشی از پنج ویدئوی پربازدید خبرآنلاین در تاریخ ۲۹ دی ماه را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید.

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

 

Video/Audio Link

 

 

 

 

برای دیدن نسخه کامل این ویدئوها روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

ورود تیم امداد و نجات چینی به کشتی سانچی
لحظۀ پریدن ماهیگیران به دریا قبل از برخورد با کشتی
واکنش تند علی دایی به سوال یک خبرنگار و ترک سالن
گلایه های هواداران خونه به خونه بابل از جواد نکونام
آب‌تنی پوتین در سرمای ۱۵ درجه زیر صفر

61262

 

دانلود کلید واژه‌ها : رسانه دیجیتال - خبرآنلاین - رسانه -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد، از این‌رو تعامل مسئله‌محور نه فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان درباره بررسی لایحه تعامل با اصحاب رسانه و پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌ها اظهار کرد: پیچیدگی‌های شهرداری اجازه نمی‌دهد که مسائل و امور به روال عادی انجام شود و در صورتی‌که بخواهیم جلسات ما در این حوزه به نتیجه خوبی دست پیدا کند، باید به‌طور ساختارشکنانه پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در حوزه اقتصادی به بازنگری قانون درآمد پایدار در تمام موارد پرداخته است و این ضرورت در حوزه فرهنگی، اجتماعی و رسانه نیز وجود دارد، افزود: تلاش شده است تا نحوه تعاملی که رسانه باید با موضوعات مختلف در شهر داشته باشد، در شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شود، چرا که یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد و مسیری که باید در تعامل مجموعه مدیریت شهری به عنوان یک حکومت محلی با رسانه ایجاد شود، همین موضوع است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های سنتی رقیب پیدا کردند و رسانه‌های مکتوب در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌برند، تصریح کرد: حجم اطلاعات بدون منبع و رسیدن به دوران مرگ منبع، مخاطب را به جایی رسانده است که باید دوباره رسانه‌های رسمی را به‌عنوان رسانه مرجع قرار دهیم.

صالحی ادامه داد: تعامل مسئله‌محور نه‌فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این تعامل باید آورده شهرداری برای رسانه‌ها و آورده رسانه‌ها برای شهرداری و اینکه در چه سطحی قرار دارد، مشخص شود و به‌طور قطع باید بین رسانه‌ای که فعال و بازنشر آن مشخص است با رسانه‌ای که موقعیت، تأثیر، ضریب انتشار و نحوه پرداختن آن به مسائل مشخص نیست، تفاوت قائل شد.

کد خبر 747920

دیگر خبرها

  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»