Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:21:46 GMT

بارش برف و وقوع کولاک در جاده های زنجان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۲۱۱۴

بارش برف و وقوع کولاک در جاده های زنجان

محمد امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر کولاک در جاده های زنجان – طارم، زنجان – دندی - تخت سلیمان، زنجان – تهم – چورزق و نیک پی - ماهنشان فعال و تردد در این جاده ها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
به گفته وی، بارش برف نیز در آزاد راه زنجان – تبریز، زنجان – قزوین و جاده های ترانزیت زنجان – میانه، زنجان – خرمدره – ابهر و زنجان - بیجار جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: مه غلیظی نیز دید رانندگان را در گردنه های زنجان - بیجار، آزاد راه زنجان - قزوین و جاده ترانزیت خرمدره – ابهر کاهش داده است.
امینی اظهارکرد: رانندگان عبوری از این مسیرهای ارتباطی با احتیاط بیشتری به مسیر خود ادامه دهند چرا که سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.
وی، از همه رانندگانی و کسانی که قصد تردد در جاده ها را دارند، خواست خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک مجهز کنند.
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: هموطنان قبل از اقدام به سفر در بررسی خودروهای خود به لحاظ کامل و سالم بودن بودن مخزن خودرو، برف پاک کن و بخاری اطمینان داشته باشند.
امینی تاکید کرد: در زمان حاضر 28 اکیپ راهداری با 250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در برف روبی و نمک پاشی جاده ها فعال هستد.
وی افزود: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری در این مکان ها به طور موقت اسکان داده می شوند.
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
امینی اظهارکرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد

تین نیوز

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ۲ محور اصلی استان در بخش غربی به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: هم اکنون محورهای طبس اصفهان و بشرویه فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

رضایی اظهار کرد: همچنین محورهای روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز مسدود است.
وی تاکید کرد: مسافران و رانندگان تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند.

هواشناسی خراسان جنوبی امروز در پی وقوع باران های شدید هشدار سطح نارنجی صادر کرد و به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان، تمامی نیروهای امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است