Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛  صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی شب گذشته، ویدئویی از جهاد عماد مغنیه به مناسبت سالگرد شهادتش منتشر کرد که پس از آپلود کردن بلافاصله توسط اینستاگرام حذف شد.گفتني است اين اولين بار نيست که اينستاگرام اقدام به حذف پست اينستاگرامي سردار سليماني کرده است در تاريخ 18 دي ماه 1396 نيز  صفحه اینستاگرام سردار کلیپی از جنایات هولناک داعش و اهداف آن ها منتشر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که مجددا توسط اينستاگرام حذف شد.

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است همان ویدئوی حذف شده توسط اینستاگرام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صفحه اینستاگرام منتسب به سردارسلیمانی همچنين با انتشار پوستری، جمله‌ جدیدی از ایشان را به مناسبت سالگرد شهادت جهادمغنیه به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر کرد.سردار سلیمانی درباره این شهید بزرگوار گفته است: "جهاد، الگوی جوانان عرب".




جهاد عماد مغنیه فرزند عماد مغنیه معروف به حاج رضوان بود. این جوان غیور نیز در رکاب حاج قاسم سلیمانی در نبرد علیه داعش در .سوریه به شهادت رسید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است

کسانی که علاقه‌مند به امتحان کردن تیک تاک نوتز هستند، اکنون می‌توانند با استفاده از حساب‌های تیک تاک موجود خود برای این سرویس ثبت نام کنند. در حالی که این شرکت هنوز رسما در دسترس بودن این اپ جدید را اعلام نکرده است، اما اکنون در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور کانادا عرضه می‌شود.

جالب است که در زمان نگارش این مقاله، این برنامه هنوز در ایالات متحده در دسترس نیست. این عرضه تدریجی کارشناسان را شگفت‌زده نکرده است چراکه برنامه به تازگی راه‌اندازی شده است و تیک تاک ممکن است بخواهد بازخورد کاربران را قبل از گسترش جهانی مورد بررسی قرار دهد.

به نظر می‌رسد تیک تاک نوتز حول اشتراک‌گذاری عکس‌ها باشد، در حالی که برنامه اصلی تمرکز خود را بر روی ویدیو‌های کوتاه حفظ می‌کند. برخلاف اینستاگرام، فید این اپ جدید دارای شبکه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به چندین پست نگاه کنند. البته این قابلیت وجود دارد که مخاطب روی یک پست جداگانه کلیک کند تا آن را در حالت تمام صفحه ببیند و نظرات خود را بخواند یا به اشتراک بگذارد.

در غیر این صورت، برنامه شباهت‌هایی با اینستاگرام دارد، مانند پشتیبانی از چرخ فلک‌های عکس، فید‌های زمانی و الگوریتمی، کنترل‌های نظرات و موارد دیگر.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اینستاگرام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان