Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:48:54 GMT

تشکیل دوباره مثلث عشقی در نقش جهان(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۳۱۰۴

قبل از شروع دیدار ذوب آهن و صنعت نفت آبادان یک تقابل ویژه اتفاق افتاد؛ دیدار کمالوند و کرار جاسم با امیر قلعه نویی.

به گزارش "ورزش‌سه"، فراز کمالوند و امیر قلعه نویی دو مربی هستند که در تراکتورسازی روزهای خوبی را تجربه کردند؛ کمالوند موفق شد در سال 1388 این تیم پرطرفدار را به لیگ برتر برگرداند و دو سال نتایج مطلوبی کسب کند تا محبوبیت خوبی هم نزد هواداران تراکتور به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر امیر قلعه نویی نیز اگرچه در تراکتورسازی جامی به دست نیاورد؛ اما برای اولین بار در تاریخ با این تیم نایب قهرمان لیگ شد و پارسال هم با وجود مشکلات فراوان نتایج مطلوبی به دست آورد.


در این بین کرار جاسم ستاره عراقی که با هردوی این مربیان کار کرده و ارتباط نزدیکی با آنها دارد هم در تبریز بسیار محبوب است. این 3 نفر همیشه رابطه خوبی با هم داشتند و معمولا توانسته اند این ارتباط را حفظ کنند.


قبل از شروع دیدار ذوب آهن و صنعت نفت آبادان فرصتی برای رویایی کمالوند و کرار با قلعه نویی دست داد. این مثلث تاثیرگذار در تراکتورسازی حالا دور از تبریز با هم رو به رو شدند و دقایقی را با برخورد گرم سپری کردند.

 

کرار جاسم محمد ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی(سرمربی) فراز کمالوند (سرمربی) صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد