Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر؛ دیدار با اساتید برتر عرصه مد و لباس کشور، یکی از بخش‌های مهم هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر به میزبانی تالار وحدت است.

قرار است همچون دوره‌های گذشته، هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر روزانه و با هدف تجلیل از زحمات، ارج نهادن به فعالیت‌ها و شناساندن چهره‌های شاخص هنر صنعت پوشاک به جامعه، میزبان جمعی از طراحان، اساتید دانشگاه، اعضای هیئت علمی، تولیدکنندگان و صاحبان برند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخش به 10 نفر از اساتید و روزانه به دو پیشکسوت اختصاص می‌یابد.

زمینه سازی برای ورود مفاهیم علمی و پژوهش های تخصصی و میان رشته ای به عرصه مد و لباس و فراهم کردن بستر آشنایی با تحولات مد و پوشاک در جهان، مدسازی، به‌کارگیری و اشاعه نمادها، نشان ها و مولفه های هویت اسلامی، ایرانی درعرصه مد و لباس و سبک زندگی و کاربردی کردن آثار برگزیده و هدایت بازار پوشاک به سوی تولید داخلی و تشویق مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و تقویت اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال پایدار از جمله اهداف ارج نهادن چهره‌های ماندگار هنر، مد و صنعت لباس و نساجی و تشویق طراحان مستعد و تجلیل از دست اندرکاران موفق صنعت نساجی و تولید پوشاک داخلی هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر است.

شایان ذکر است؛ هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه 96 همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک