Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:50:16 GMT

جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد رو به نابودی است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۳۵۲۹

جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد رو به نابودی است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت نبود گاز مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله دهستان زیلایی بخش مهمی از طبیعت و جنگل‌ها به هیزم تبدیل شده و به نوعی روبه نابودی است. ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

 غلام محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: سیمای دهستان زیلایی نسبت به گذشته متحول شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای عنوان کرد: نوع خواسته‌های مردم زیلایی با تحقق بخشی از زیرساخت‌ها در این منطقه تغییر کرده است اگر در گذشته مشکل جاده ارتباطی مطرح بود امروز مردم خواستار گازرسانی و دسترسی اینترنت در منطقه هستند.

وی با اشاره به اینکه کوتاه‌ترین مسیر انتقال گاز به این منطقه حدود 80 کیلومتر فاصله دارد، خاطرنشان کرد: مسئله گازرسانی به دهستان زیلایی در دست مطالعه است.

زارعی با ابراز نگرانی از اینکه جنگل‌های استان در حال تخریب هستند، گفت: انتظار می‌رود وزارت نفت برای تسریع در روند گازرسانی به این منطقه نگاه ویژه‌ای به داشته باشد زیرا هزینه تمام شده هر علمک در حالت استاندارد شش میلیون تومان است که برای هر علمک در زیلایی به 23 میلیون تومان می‌رسد.

وی تاکید کرد: امکانات باید به صورت عادلانه در تمام نقاط استان توزیع شود و به طور قطع مسائل و مشکلات مربوط به حوزه زیلایی به صورت کار‌شناسی شده در این نشست بررسی می‌شود و دستیابی به توسعه این منطقه نیازمند همت مسئولان است.

زارعی افزود: 15 میلیارد تومان پروژه در زیلایی در دست اجرا است و گام‌های بزرگ تری در راه است و امروز برای مصوبات کلیدی تامین آب و توسعه فعالیت‌های کشاورزی تصمیم گیری می‌شود.

وی خطاب به مسئولان گفت: انتظار می‌رود از ظرفیت معاونت مناطق محروم روستایی برای رفع محرومیت و توسعه زیرساخت‌ها در دهستان زیلایی استفاده شود و این مسئله تنها در صورت مشارکت مسئولان تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/ ت

R41452/P1336/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰