Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی نجباء، هادی العامری در اظهارنظری راجع به طرح خصمانه کنگره آمریکا برای تحریم مقاومت اسلامی نجباء، گفت: این طرح صد در صد به‌ خاطر آن است که برادران ما در نجباء آمادگی و تصمیم خود را برای مشارکت در آزادسازی جولان اعلام کردند که این به‌ معنای انجام عملیات علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از دشمن توقعی جز این نیست و اینکه آنها نُجَباء را گروهی تروریستی قلمداد کرده‌اند، نه‌تنها جای ناراحتی ندارد، بلکه مدال افتخاری برای ما و رزمندگان مقاومت اسلامی است.

فرمانده سپاه بدر عراق همچنین در همبستگی با مقاومت اسلامی نجباء خاطرنشان کرد: حتی اگر همه دنیا مخالف ما باشند، به اصول و ارزش‌های خودمان ایمان داریم و منفعل نخواهیم شد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو

مهاجم بلند قامت لایپزیش، مشتریان متعددی در انگلستان دارد. 

آرسنال در حال برنامه‌ریزی برای جذب یک مهاجم در تابستان امسال است و نام بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیش، در لیست خرید آن‌ها قرار دارد.

طرفداری | به گزارش استاندارد اسپورت، توپچی‌ها پس از خروج از لیگ قهرمانان با شکست مقابل بایرن مونیخ در روز چهارشنبه، در حال برنامه ریزی برای نقل و انتقالات هستند. میکل آرتتا، سرمربی این تیم، می‌خواهد تیمش را برای فصل آینده تقویت کند و باشگاه با بررسی گزینه‌ها، ششکو، بازیکن 1.95 سانتیمتری اهل اسلوونی را دنبال می‌کند. آرسنال برای جذب این بازیکن 20 ساله با چلسی و منچستریونایتد که آن‌ها هم او را زیر نظر دارند، رقابت خواهد کرد. نمایندگان ششکو در طول این فصل مهمان بازی‌های چلسی و منچستریونایتد بوده‌اند.

ششکو همین تابستان گذشته از باشگاه خواهرخوانده‌، یعنی ردبول سالزبورگ به لایپزیش منتقل شد، اما این تیم بوندس‌لیگایی در حال آماده شدن برای زندگی بدون اوست و به دنبال یار جانشین می‌گردد. ششکو در قرارداد خود بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی (۴۲.۷ میلیون پوندی) دارد که می‌تواند در تابستان فعال شود. ششکو در مجموع رقابت‌های این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده است و کارشناسان آینده درخشانی را برای او متصور هستند. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد