Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیزدهمین دوره لیگ زنان «جام کوثر» در حالی از نیمه آبان‌ماه کار خود را آغاز کرد که این دوره تحت شعاع موفقیت‌های کسب شده دختران تکواندوکار کشورمان در میدان‌های بین‌المللی قرار گرفته و برای نخستین بار در طول عمر این لیگ شاهد حضور 14 تیم در این مسابقات بودیم.

این رقابت‌ها با حضور بی سابقه 317 هوگوپوش در قالب تیم‌های لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندو شهرستان کرج، بیمه رازی، دانشگاه الزهرا(س)، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق، هیات تکواندو ورامین، هیات تکواندو خراسان‌رضوی، هیات تکواندو خوزستان، هیات تکواندو گیلان، ققنوس جویبار، هیات تکواندو مرکزی، آینده سازان لوازم خانگی کن و آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق همراه است و قطعا مبارزه تکواندوکاران جوان در کنار با تجربه‌ها نویدبخش روزهای درخشان تری برای دختران تکواندو می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در طول 13 هفته برگزاری دور رفت دیدارهای جام کوثر، رقابت نزدیک و جابه جا شدن صدرنشینی میان سه تیم بیمه رازی، دانشگاه الزهرا (س) و تیم لوازم خانگی کن بود. بیمه رازی که تا پایان هفته هشتم صدرنشینی را به جز دو هفته در انحصار خود داشت با توقف و قبول شکست برابر آینده سازان لوازم خانگی کن فرصت را برای کن فراهم کرد تا عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کند.

اما نباید این نکته را فراموش کرد که این پیروزی برای هوگوپوشان آینده سازان لوازم خانگی کن در حالی اتفاق افتاد که بیمه رازی ملی پوشان خود را در هفته نهم در اختیار نداشت و 3 دیدار را نیز در راند طلایی واگذار کرده بود! حال باید منتظر ماند و دید شاگردان ندا زارع می‌توانند مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل خود باشند و دومین حضورشان را با قهرمانی به پایان برسانند که با 3 اختلاف امتیاز قطعا این امر کار سختی نخواهد بود.

نیم فصل لیگ تکواندوی زنان در حالی با این اوصاف 28 دی ماه در خانه تکواندو البرز به پایان رسید که لوازم خانگی کن با 37 امتیاز توانست عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرده، بیمه رازی با 34 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم آینده سازان لوازم خانگی کن با 32 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد. دانشگاه الزهرا (س) نیز که انتظار می رفت در میان سه تیم اول حضور داشته باشد با 30 امتیاز عنوان چهارمی را بدست آورد.

تیم‌های هیات تکواندو استان گیلان، هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق، لوازم ورزشی کوروش، آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق، هیات تکواندو استان مرکزی، هیات تکواندو ورامین، ققنوس جویبار، هیات تکواندو استان خوزستان، هیات تکواندو خراسان رضوی و هیات تکواندو شهرستان کرج به ترتیب در رده پنجم تا چهاردهم قرار گرفتند.

همچنین در این رقابت‌ها زینب اسماعیلی که از 12 مبارزه خود بدون باخت موفق به کسب 127 امتیاز شده توانسته صدرنشینی رده‌بندی انفرادی را به نام خود ثبت نماید.

گفتنی است، دور برگشت «جام کوثر» پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات 2 هفته‌ای نیم فصل از 11 بهمن ماه در فدراسیون تکواندو آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در دو وزن برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، شب گذشته (سه‌شنبه - 7 فروردین ماه) در خانه تکواندو برگزار و در پایان ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام مشخص شد.

با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین‌المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی شب گذشته در نهایت مهدی حاجی موسایی در وزن 58- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 74- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن 87- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

همچنین ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن 87- کیلوگرم دو ملی‌پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی 2022، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به‌عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری به‌عنوان پزشک تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است که بر این اساس تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند.

همچنین براساس قوانین فدراسیون جهانی، تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای 27 تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد