Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری اعلام کرد: ارتش ترکیه از حملات جدید به مواضع کُرد‌ها در عفرین واقع در شمال سوریه خبر داد.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

در حال تکمیل...

حمله جدید ترکیه به عفرین سوریه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند ۳ موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان همزمان با جنگ در غزه و با هدف حمایت از نیروهای مقاومت فلسطینی، به مقابله با صهیونیست‌ها در جبهه شمالی فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر در حالی که شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی از بیم حملات موشکی مقاومت اسلامی لبنان تقریباً خالی از سکنه و به شهر «اشباح» مبدل شده، محافل صهیونیستی علاوه بر ناکامی در کسب دستاوردی در نوار غزه به سردرگمی راهبردی در رویارویی در شمال با رزمندگان حزب الله اذعان دارند.

شبکه خبری المیادین روز دوشنبه در گزارشی به نقل از رسانه‌های اشغالگران از وضعیت درگیری‌ها در مرزهای جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی پرداخته، و با آغاز دور تازه‌ای از رونمایی گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی و تاکتیکی حزب الله در تشدید حملات به مواضع صهیونیست‌ها طی هفته‌های اخیر، بار دیگر سردرگمی تحلیلگران و فرماندهان نظامی اشغالگران در مواجهه با تبعات رویارویی در شمال را از زبان این رسانه‌ها افشا کرد.

بر پایه این گزارش، کانال «۱۲» عبری با آغاز موج جدید حملات ترکیبی حزب الله در حمایت از مردم و مقاومت فلسطینی در غزه و واکنش به حملات به شهرک‌های لبنانی در مجاورت مرزها با ابراز نگرانی از وضعیت شبه خالی شدن شهرک‌های اشغالی در شمال اراضی اشغالی، گسترش دامنه حملات حزب الله به فراتر از شهرک‌های مجاور مرز را نگران کننده عنوان کرد.

این رسانه عبری افزود: حزب الله دامنه حملات خود را به اطراف شهر اشغالی حیفا و عکا و شهرک أفیقیم گسترش داده و با تشدید تبادل آتش به نظر «دورنمایی در افق برای پایان» درگیری‌ها و حل و فصل سیاسی با عدم تمایل بازگشت شهرک نشینان به شهرک‌ها در مناطق مرزی با لبنان در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش المیادین، شبکه تلویزیونی ۱۲ عبری در گفت‌وگو با «کوبی مروم» یکی از فرماندهان نیروهای ذخیره در ارتش اشغالگران به وضعیت درگیری‌ها و دورنمای اوضاع در مرزهای شمالی با لبنان پرداخته است.

در همین ارتباط، سرهنگ نیروهای ذخیره ارتش اشغالگران با اذعان به بن بست راهبردی ارتش در مواجهه نظامی با رزمندگان حزب الله در مناطق مرزی اعلام کرد که نیروهای حزب الله در حملات خود با هوشمندی عمل می‌کنند و آنان در این زمینه به هوشمندی بسیار بالایی در طول ۷ ماه گذشته از جنگ کسب کردند.

این فرمانده نظامی اعتراف کرد که «آتشباری ارتش در حمله به مواضع حزب الله دستاوردی راهبردی علی رغم سپری شدن ۷ ماه از جنگ برای ارتش نداشته و تأثیر محسوسی در از کار انداختن زیرساخت‌های نظامی حزب الله نداشته است.»

سرهنگ نیروهای ذخیره اذعان کرد که «اسرائیل» با شرایط کنونی، در جبهه شمالی جنگ را باخته است.

از سوی دیگر، کانال ۱۲ صهیونیستی در گزارشی از وضعیت اقتصادی و زندگی در شهرک‌های اشغالی در نزدیک نواحی مرزی با لبنان به نقل از ساکنان این شهرک‌ها گزارش داد که اوضاع تکان دهنده و ترسناک است و بسیاری از آئین‌های دینی در این نواحی به علت حملات حزب الله تعطیل شده است و اوضاع اقتصادی فاجعه آمیز است.

به گواه این رسانه عبری، یک شهرک نشین در شمال اراضی اشغالی در مجاور مرزهای جنوبی لبنان با توصیف اینکه اوضاع «جنون آمیز و ترسناک» است و پیش بینی کرد که دست‌کم بین ۲۰ تا ۳۰ درصد شهرک نشینان به علت نگرانی از آسیب دیدن ناشی از حملات موشکی حزب الله هرگز به شهرک‌ها باز نخواهند گشت.

کد خبر 6088819

دیگر خبرها

  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟