Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حبیب الله خجسته پور روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات استانداری بیان کرد: مقام معظم رهبری از سال گذشته جلساتی در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با حضور مدیران دستگاه های مختلف سه قوه برگزار کردند.
وی اظهار کرد:درنخستین جلسه با توجه به توضیحات وزیر کشور ، مقام معظم رهبری تاکید کردند که توجه با آسیب های اجتماعی 20 سال به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری جهت برگزاری مرتب این جلسات دستور داده اند و تاکنون پنج جلسه برگزار شده است.
وی افزود: این جلسات پوشش خبری و تبلیغاتی داده نمی شوند و هدف اصلی حل مسائل و آسیب های اجتماعی است.
خجسته پور ادامه داد: در این راستا کارگروه های مختلفی تشکیل شده و طرح تقسیم کار ملی جهت مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی است.
به گفته وی همه دستگاه های اجرایی باید به مصوبات مطرح شده توجه باید داشته باشند و منتظر اعتبارات و توزیع آن ماندن 20 تاخیر مطرح شده را بیشتر خواهد کرد.
وی اظهار کرد: این حوزه نیازمند اقدام و کار جهادی است و انتظار می رود مطابق مصوبات همت قابل توجهی در سطح استان شود.
خجسته پور گفت: بر اساس این دغدغه ها باید دقت نظر لازم و پیگیری جدی در تمام حوزه ها در این راستا انجام شود و مدیران دستگاه ها پیگیر باشند.
خجسته پور اظهار کرد: پیگیری اهداف مورد نظر نیازمند تامین اعتبار است که با پیگیری دبیرخانه هر مدیری در راستای انجام وظایف پیگیری های لازم را با ستادهای مرکز ی داشته باشند.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز گفت:طرح کاج یا کاهش آسیب‌های اجتماعی طی یک برنامه پنج ساله در کشور جهت کاهش 25 درصدی اجرا می شود.
علی آشتاب ادامه داد: در راستای اجرای این طرح تاکنون اقدامات مختلفی در سطح استان انجام شده است و در این راستا چهار همایش با حضور مسوولان کشوری و ۱۲۵ دوره آموزشی در محیط کاربرگزار شده است.
وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح مشخصات پنج هزار و ۵۰۰ نفر وارد سامانه کاج شده و چهار هزار و ۵۰۰ نفر کارت سبک سلامت دریافت کرده‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی لرستان مصطفی احمدی‌تبار گفت:در حال حاضر طرح ایجاد امنیت در اطراف مدارس تیم‌های گشت مخصوص در اطراف این مراکز فعال بوده و گشت نامحسوس نیز اقدام به برخورد با افراد مظنون می‌کند.
وی ادامه داد: برای راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص خلوص مواد مخدر اقداماتی انجام شده و ناجا آمادگی خود را برای ارائه تجهیزات به لرستان اعلام کرده است.
احمدی تبار اظهار کرد: در صورتی که ۵۰ درصد از هزینه احداث این آزمایشگاه تشخیص خلوص توسط استانداری پرداخت شود می‌توان تا پایان سال زیرساخت را در استان تأسیس کرد.
به گفته وی هزینه احداث این آزمایشگاه چهار میلیارد ریال است.
7274/6060
خبرنگار: مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند

صالح رحیمی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات اظهار داشت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست‌های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، افزود: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهر باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص‌های توسعه‌های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان دانست و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سال‌های آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص‌های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت‌های هر یک از دستگاه‌ها به صورت جداگانه بررسی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است