Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه این تیم 23 نفره بوده است، گفت: بعد از 6ساعت عملیات جست و جو گمشدگان انتقال مصدومین به دامنه کوه و انتقال به مرکز درمانی در مرکز استان عملیات با موفقیت پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه کوهنرودان در کوه بیرمی تنگستان، گفت: روز جمعه 29 دیماه فردی با سامانه 112 مرکز کنترل و فرماندهی مفقودین در ساعت در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه تماس گرفت و خبر مفقودین گروهی از هیئت کوهنوردی یاسوج را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی اظهار کرد: با پیگیری هایی که از سوی دستگاه های متولی انجام شد،کوهنوردان بعداز رسیدن به قله مدنظر در حالی که هوا کاملا تاریک می شود مسیر برگشت را گم کرده و دچار مشکل می شوند و در مسیر خانمی 40ساله از ناحیه پا دچار آسیب می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: در همان لحظات اولیه تیم های امدادی به محل اعزام شدند و تجهیزات لازم از قبلی  آتل‌های تثبیت و بسکت حمل مصدوم برای جابجایی کوهنرودان به همراهه داشتند و فراخوان اعزام نیروهای متخصص به کوهستانهای خائیز زده شد.

وی خاطرنشان کرد: نجاتگران پس از حدود ساعت 20:00 سعود خود را آغاز کرده بودند که بعداز روز مشکلات در مسیر یابی امداد گران ساعت 20:35 دقیقه موفق شدند این ورزشکاران را نجات داده و گروه را به سمت دانمه کوه هدایت کردند.

وی با بیان اینکه این تیم 23 نفره بوده است، تاکید کرد: بعد از 6ساعت عملیات جست و جو گمشدگان انتقال مصدومین به دامنه کوه و انتقال به مرکز درمانی در مرکز استان عملیات با موفقیت پایان یافت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: شب گذشته تماسی مبنی بر مفقود شدن ۲ مرد ۵۹ ساله و ۳۶ ساله که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات شهرستان بام و صفی‌آباد رفته بودند، به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی انجام شده و با استفاده از تجهیزات به روز مکان‌یابی سریعاً پنج نفر از نجاتگران در قالب تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: با وجود اینکه هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر وضعیت فرد مفقودی وجود نداشت با تلاش و جستجوی پنج ساعته در تاریکی شب ۲ نفر مفقودی پیدا و به محل امن منتقل شدند.

کد خبر 6095538

دیگر خبرها

  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین