Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: اگرچه شرایط کنونی زاینده‌رود با توجه به کم بارشی‌ها که در طول سنوات اخیر و کمبود منابع آب ایجاد شده اما قدرت تفکر و مدیریت انسان ایجاب می‌کند برای هر شرایطی برنامه‌ریزی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده، صبح امروز (شنبه) در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه از نقاط مثبت هر دولت و ملتی است که جریان صحیح و شفاف اطلاعات در آن جامعه سازی و جاری باشد، اظهار کرد: امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که مردم، دولت و حاکمیت از جریان شفاف اطلاعات استقبال کنند تا شاهد رشد روز افزون مطبوعات و رسانه‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آب، اشتغال و محیط زیست از اولویت استان است، ادامه داد: از ابتدای تصدی این سمت بیش از یک سوم وقت خود را برای مسئله آب استان و به شکل عام مسئله زاینده‌رود سپری کردم، اگرچه شرایط کنونی زاینده‌رود با توجه به کم بارشی‌ها که در طول سنوات اخیر و کمبود منابع آب ایجاد شده اما قدرت تفکر و مدیریت انسان ایجاب می‌کند برای هر شرایطی برنامه‌ریزی داشته باشد.

استاندار اصفهان افزود: بر اساس آماری از سال 1350 در دهه‌های مختلف ورودی آب زاینده‌رود درمجموع یک میلیارد و 800 میلیون مترمکعب بوده است و امروز به زیر یک میلیارد یعنی در حدود 900 میلیون مترمکعب رسیده است، با توجه به پیش‌بینی بارش‌ها درواقع میزان بارش‌ها در طول 46 سال گذشته به نصف رسیده است.

مهرعلیزاده اضافه کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند با توجه به وضعیت جوی و جغرافیایی کشور و استان در 50 سال آینده منابع آبی به صفر می‌رسد.

ادامه دارد...

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • فیلم| دیمه، چشمه‌ای که زاینده رود را زندگی می‌بخشد
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها