Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در محورها جریان دارد.

حسین بلوکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان، با تاکید بر این‌که مورد خاصی در راه‌های مواصلاتی استان وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های اخیر که برخی از محورهای مواصلاتی استان و به ویژه آزادراه تبریز-زنجان و آزاد راه تبریز-بستان آباد را تحت پوشش قرار داده بود، اما در نتیجه‌ی تلاش‌های اکیپ‌های راهداری مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
  
وی با تاکید بر این‌که در راه‌های روستایی استان هم مورد خاصی وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه راه‌های روستایی در مناطق کوهستانی قرار گرفته‌اند، رانندگان این محورها باید در شرایط ناپایدار جوی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و در مواقع لازم استفاده کنند. 
  
وی ادامه داد: در حال‌حاضر بارش‌ها به صورت پراکنده ادامه داشته و با توجه به این‌که گشت‌های راهداری برف‌روبی لازم را به موقع انجام داده‌اند، اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان (برزگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌های اصلی) باز است. 
  
بلوکی با تاکید بر اینکه خودروهای بدون زنجیر چرخ و به ویژه خودروهایی تایرهایشان فرسوده، حین بارش‌های شدید در جاده متوقف شده و با مشکل مواجه می‌شوند، از این‌رو رانندگان این موارد را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند. 
  
وی با تاکید بر اینکه شهروندان از سفرهای غیرضروری در شرایط ناپایداری جوی اجتناب کنند، افزود: از شهروندان خواستاریم که حین رانندگی در مناطق کوهستانی زنجیرچرخ و لباس گرم در اختیار داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله‌ی طولی مناسب رانندگی کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از وقوع رگبار، صاعقه و تگرگ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی نریمان ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: امروز جوی ناپایدار در استان حاکم بوده و با توجه به تداوم سامانه بارشی در برخی از نواحی استان به ویژه نیمه شرقی استان شاهد بارش باران همراه با رعدوبرق خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به تداوم بارش‌های رگباری در برخی از نواحی استان وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید، بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ در سطح استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش‌های اخیر در استان تاکید کرد: بیشترین میزان بارش نیز به مقدار ۱۷.۵ میلی متر از شهرستان اهر گزارش شده است. از لحاظ دمایی نیز طی هفته‌ی جاری شاهد افزایش دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

نریمانی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۲ و هشت درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز ۲۰ درجه بالای صفر است.

وی در خصوص سردترین و گرم‌ترین شهر استان، عنوان کرد: سراب با دمای یک درجه بالای صفر سردترین و جلفا با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است‌.

کد خبر 747263

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است