Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، کلنگ احداث هتل ورزشی، پیست خاکی موتور سواری و سالن ورزشی سقف بلند بخش خانداقلی شهرستان بیجار صبح پنجشنبه با حضور بهمن مرادنیا استاندار کردستان بر زمین زده شد.
پروژه هتل ورزشی بیجار که سومین هتل ورزش کردستان است در زمینی به مساحت سه‌ هزار و 500 مترمربع و در پنج طبقه ‌با اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 و مالیات بر ارزش افزوده احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پروژه پیست خاکی موتورسواری نیز به عنوان اولین پیست تخصصی کردستان، قرار است با اعتبار 60 میلیارد ریال با طرفیت یک هزار تماشاگر از محل اعتبارات ماده 180 و مالیات بر ارزش افزوده احداث شود.
پروژه سالن ورزشی روستای خانداقلی هم با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع از محل اعتبارات ارزش افزوده و ماده 180 احداث می شود.

** تیم راه یاب ملل سنندج در جدال با استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رسید
تیم راه یاب ملل سنندج در هفته دوم دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور با تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.
این تیم در ادامه این رقابت ها جمعه آینده میزبان تیم شهرداری سیرجان خواهد بود.
راه یاب ملل سنندج با این تساوی و کسب 31 امتیاز از صدر جدول فاصله گرفت و جای خود را در رده دوم به تیم سپاهان داد.

** جمشید خیرآبادی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشور شد
جمشید خیرآبادی مربی با دانش سنندجی از سوی شورای فنی فدراسیون کشتی به‌ عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی امید کشور انتخاب شد.
خیرآبادی همراه به عنوان مربی تیم ملی کشورمان کسب عناوین مختلفی را در رقابت های المپیک، جهانی، آسیایی در کارنامه ورزشی خود دارد.
این مربی سنندجی سر مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان و دستیار سابق محمد بنا در تیم ملی کشورمان را در کارنامه ورزشی خود دارد و بدلیل کسب چند عنوان ارزشمند به عنوان بهترین مربی خارجی سال 2015 ورزش جمهوری آذربایجان انتخاب شده بود.

** هندبالیست سنندجی برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا کره جنوبی انتخاب شد
شاهو نصرتی هندبالیست سنندجی پس از برگزاری چند اردو و تورنمنت بین المللی از سوی سرمربی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا کره جنوبی انتخاب شد.
وی در حال حاضر یکی از بازیکنان لژیونر ایرانی در تیم کالاراسی رومانی است.
هجدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا انتخابی قهرمانی جهان با حضور 14 تیم از 28 دی در کره جنوبی آغاز شد.

** تیم والیبال راه یاب ملل مریوان از سد توپکاه شمال بابلسر گذشت
تیم راه یاب ملل مریوان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور عصر چهارشنبه 27 دی در جدال با توپکاه بابلسر سه بر یک پیروز شد.
نماینده کردستان با این پیروزی 32 امتیازی شد و بر صدر جدول مسابقات گروه خود باقی ماند.
راه یاب ملل مریوان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور با یک هفته استراحت مسابقات را در مرحله پلی اف آغاز خواهد کرد.
این مسابقات با شرکت 16 تیم از سراسر کشور در دو گروه هشت تیمی برگزار شد که از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی اف صعود کردند.
در گروه یک تیم های راه یاب ملل مریوان، شهرداری جوان ارومیه، کاله جوان آمل، بیمه رازی نور مازندران، توبگاه شمال بابلسر، شهرداری قزوین، ملوان تهران و مقاومت فرمانداری مهاباد به صورت دوره ای رفت و برگشت در مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
حدود 60 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ها و رده های مختلف سنی در کردستان فعالیت دارند.
خبرنگار: وریا کرمی**انتشار: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر