Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل ازروزنامه کویتی الأنباء؛ این مرکز قرآنی در منطقه «جابريه» در استان «حولی» کویت تأسیس شده و هدف از راه‌اندازی آن آموزش حفظ و تجوید قرآن و کریم و علوم قرآنی به بانوان است.

احمد طویل، مدیر اداره امور قرآن وزارت اوقاف و امور اسلامی کویت با اعلام این خبر تصریح کرد: مرکز جدید «امام شاطبی» در راستای طرح گسترش مراکز قرآنی در مناطق مختلف کویت و در پاسخ به درخواست و نیاز اهالی استان حولی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تربیت 5 بانوی حافظ کل قرآن مسلط به قواعد و احکام تجوید در سال را از اهداف راه‌اندازی این مرکز برشمرد وتاکید کرد: حافظان قرآنی که در این مرکز حضور دارند در یک برنامه آموزشی دو تا پنج ساله شرکت می‎کنند.

احمد طویل با بیان این که نام‌نویسی برای عموم آزاد است، گفت: داشتن رفتار متین اسلامی، تابعیت کویتی، سن بالای هفت سال، و حفظ 5 جزء کامل قرآن به همراه  آشنایی با اصول اولیه احکام تجوید را از شرایط ثبت نام در این مرکز است و داوطلبان علاوه بر شرایط ذکرشده باید مرحله مصاحبه را نیز با موفقیت پشت سر گذارند.

گفتنی است، مرکز آموزش حفظ «امام شاطبی» در استان حولی کویت، سومین مرکز از این نوع ویژه بانوان در کویت به شمار می‌رود که با شعار «حفظ مسلط...با قرائتی صحیح» راه‌اندازی شده و آموزش حفظ و تجوید قرآن کریم و گسترش و ترویج علوم و مفاهیم قرآنی  در جامعه از اهداف این مرکز عنوان شده است/.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی اولین مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه در استان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، با تاکید بر رسالت خطیر و سازمانی در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هدف اصلی آموزش‌های مهارتی، تربیت نیروی ماهر و توانمند است و نیرویی که به دانش روز و مهارت دست یابد، می‌تواند در توسعه پایدار نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، وی  با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی، عنوان کرد: چنانچه آموزش‌های مهارتی برای سربازان یگان‌های نظامی، منطبق با فناوری‌های نوین و نیاز بازار کار باشد، این آموزش‌ها موجب تسهیل روند اشتغال‌زایی و  توسعه کارآفرینی  می‌شود.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز، روند آموزش و کسب مهارت توسط سربازان را تسهیل می‌کند و همه سربازان با کسب مهارت لازم در طول خدمت مقدس سربازی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند یافت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود