Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستان، مدیر راهداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کُردستان از دیروز بعدازظهر که بارش برف در استان آغاز شد، تمامی شهرستان‌های استان را فراگرفت و در بیشتر از هزار کیلومتر از راه‌های استان، عملیات برفروبی انجام شد.
محمدراشد مدرس گرجی، گفت: بیشترین میزان بارش برف مربوط به شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد، سقز و دیواندره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دیروز راهداران حمل و نقل و پایانه‌های کُردستان به ۱۰۰ خودروی گرفتار در برف در مسیر‌های مواصلاتی استان امدادرسانی کردند.
مدیر راهداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کُردستان همچنین با بیان این مطلب که هم اکنون همه مسیر‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد از رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد عبور از گردنه‌ها و مسیر‌های سقز، مریوان، بانه، سروآباد و اورامان را دارند، خواست که خودروی خود را به زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.
مدرس گرجی گفت: در حال حاضر، ۶۰ درصد راه‌های روستایی استان مسدود است که با تلاش راهداران این اداره کل تا اواخر وقت امروز تمامی این مسیر‌ها نیز بازگشایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6098169

دیگر خبرها

  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • آغاز مجدد پروژه راهسازی کمربندی قلعه نو
  • دو چالش پروژه راه آهن شلمچه-بصره؛ مین روبی و ساخت پل
  • اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات