Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: به دلیل آلودگی هوا مدارس شیفت عصر روز شنبه شهرستان های پلدختر و رومشکان تعطیل است.

خدانظر دریکوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آلودگی هوا در سطح شهرستان های پلدختر و رومشکان در وضعیت خطرناک اعلام شده است و در این راستا مدارس شیفت عصر این شهرستان ها تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان می گوید: وضعیت کیفی هوای شهرستان های پلدختر، کوهدشت و رومشکان به دلیل بروز پدیده ریزگردها در شرایط خطرناک قرار دارد.
مهرداد فتحی بیرانوند افزود: هوای شهرستان پلدختر با 10 برابر حد مجاز و شهرستان های کوهدشت و رومشکان با 6 برابر حد مجاز در شرایط خطرناک قرار دارند.
وی با بیان اینکه شهرستان های دوره چگنی، خرم آباد و سلسله نیز با آلودگی 2 برابر حد مجاز در شرایط ناسالم قرار دارند، گفت: وضعیت هوای شهرستان های دورود، بروجرد و ازنا در شرایط سالم قرار دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان کانون این گرد و غبار را کشور عراق اعلام کرد و افزود: شهروندان از فعالیت هایی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند.
وی از شهروندان خواست تا حد امکان از خروج غیر ضروری از منازل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند و سفرهای غیر ضروری در سطح شهر را کاهش دهند.
فتحی بیرانوند گفت: بیماران قلبی و تنفسی و مبتلایان به آسم در فضاهای باز فعالیت نکنند و تا حد امکان از حضور در سطح شهر خودداری نمایند.
وی به مدیران مدارس و مهدهای کودک توصیه کرد که تمام فعالیت های فیزیکی و ورزشی در مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مقاطع تحصیلی مدارس را حذف کنند.
وی به عموم شهروندان توصیه کرد به اندازه کافی آب بنوشند تا با شست و شوی دستگاه گوارش و رفع عطش و خشکی دهان، اثرات ناشی از آلودگی هوا کاهش یابد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: شهروندان در این ایام از شیر، میوه جات و سبزیجات بیشتر استفاده کنند.
امروز به دلیل بارش سنگین برف در برخی شهرستان های استان در مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان های سلسله و دلفان، مدارس ابتدایی و راهنمایی نوبت صبح ازنا، تمام مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان الیگودرز و مدارس نوبت صبح منطقه بیرانشهر و زاغه خرم آباد به دلیل بارش سنگین برف تعطیل شدند.
7274/6060
خبرنگار: مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاونت پرورشی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: به مناسبت هفته سلامت، زنگ ورزش در مدارس شهر و روستاهای این شهرستان نواخته شد و دانش آموزان با اجرای حرکات ورزشی آغاز این هفته را جشن گرفتند.
مویدی افزود: این برنامه به صورت نمادین در آموزشگاه حسین الهاشمی شهر بیضا برگزار شد و قرار است برنامه های ورزشی و آموزشی به این مناسبت در بیضا برگزار شود.
وی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی از انواع وسایل ورزشی و غذاهای سنتی از دیگر برنامه های این مراسم در شهرستان بیضا بود.
شهرستان بیضا در شمال غرب فارس و در فاصله 30 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر