Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جلسه روسای شورای مناطق پنج گانه کشور در ستاد اقامه نماز کشور با حضور حجت الاسلام قرائتی، قائم مقام و معاونین ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز، جلسه روسای شورای مناطق پنج گانه کشور در ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور و قائم مقام و معاونین ایشان برگزار شد در ابتدا به اهم موضوعات جاری در استان ها پرداخته شد و گزارشی از اهم فعالیت های صورت گرفته در استان ها توسط مدیران مناطق ارائه شد .

در ادامه این نشست پیرامون چگونگی تحقق پیام رهبر فرزانه انقلاب به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز بحث و تبادل نظر شد. همچنین روسای مناطق در خصوص عنوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری و محل برگزاری آن پیشنهادات خود را ارائه دادند.

در پایان این جلسه در مورد مسائل جاری و برنامه های فرهنگی و آموزشی و همچنین نحوه ارزیابی و نظارت بر عملکرد دستگاهها به طور مفصل پرداخته شد و تصمیمات فراوانی در خصوص چگونگی اجرای برنامه های مصوب ستاد در سال جاری و سال آینده گرفته شد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد