Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوه- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر وقوع دو سانحه رانندگی در شهرستان ساوه دو تن جان باختند و یک نفر نیز مجروح شد.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سانحه نخست بر اثر سقوط یک دستگاه سواری پراید در استخر یکی از باغات شهر آوه به وقوع پیوست که بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس آوه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: با تلاش غواصان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه فرد محصور شده در خودرو  در عمق سه متری استخر رها سازی و تحویل اورژانس شد که طبق معاینات اولیه متاسفانه علائم حیاتی نداشت ولی بر حسب وظیفه ذاتی اورژانس، عملیات احیای قلبی و ریوی)شد که متاسفانه بی نتیجه بود.

عزیزی با اشاره به حادثه دوم بیان کرد: این سانحه رانندگی در  کیلومتر ۱۰ محور ساوه - همدان بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و یک خودروی پراید اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای  اورژانس شهری ساوه در صحنه حادثه حاضر شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه اضافه کرد: یکی از سرنشینان خودروی پراید، متاسفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به علت شدت جراحات ناشی از حادثه جان باخته بود.

وی خاطرنشان ساخت: در این حادثه یک نفر نیز مصدوم شد که پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟