Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد پورمخبر با حضور بر مزار خواننده فقید در اینستاگرامش نوشت: مرتضى جونم روحت شاد ما هنوز به یادتیم تو براى همیشه تو قلب مردم هستى دوستت داریم تا ابد ، یه فاتحه براى تمام کسانى که دستشون از این دنیا کوتاه است بخوانیم ،خدا بیامرزه تمام رفتگانتون رو ، یا حق .

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رامین پاشایی اظهار داشت: با تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضائی و تجربیات ادوار گذشته؛ مشخص شده است مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته و یا منتهی به تعطیلات چند روزه کشور اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کنند.

وی با اشاره به شگرد این مجرمان ادامه داد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوندهای آلوده با عناوین دریافت کالابرگ، ابلاغیات قضائی و غیره مترصد کلاهبرداری از طریق دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آن‌ها است.

پاشایی ارسال و دریافت این پیامک در تمامی پیام رسان‌های بومی، غیر بومی، گروه‌ها و کانال‌ها که شهروندان در آن عضویت دارند را ممکن عنوان کرد و حتی ارسال این پیامک‌ها را از طریق دوستان و آشنایان نیز محتمل دانست.

وی در ادامه از هموطنان خواست: در صورت مواجه با اینگونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سر شماره‌های تلفن شخصی است، توجه نکنند.

سرهنگ پاشایی خاطر نشان کرد: در صورت غفلت و گرفتار شدن در دام مجرمان سایبری عموم مردم می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در سراسر کشور تماس بگیرند و از خدمات انتظامی و تخصصی این پلیس بهره مند شوند.

وی افزود: در صورت نیاز شیفت‌های قضائی دادگاه‌ها، دادسراها و حوزه بانکداری در سراسر کشور آمادگی ارائه خدمات به افراد خواهان است.

کد خبر 6094895

دیگر خبرها

  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو