Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: کارگاه آموزشی تولید محصول از ضایعات کشاورزی در دشتستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان بوشهر، منصور نوذری اظهار داشت: کارگاه آموزشی فرآیند تولید محصول از ضایعات کشاورزی و بسته بندی کود مرغی و دامی با حضور ۲۰ نفر شرکت کننده در روستای قراولخانه از توابع شهرستان دشتستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که اعضاء صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری حضور داشتند، با چگونگی استفاده از ضایعات محصولات کشاورزی و همچنین فرآوری و بسته بندی این محصولات آشنا شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اهداف برگزاری این کارگاه، ساماندهی و بسط و گسترش نظام مند امور قرآنی در استان است.

وی با بیان اینکه یک سامانه راهبر و پشتیبان برای مؤسسات قرآن و عترت می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مدیران محترم مؤسسات قرآن و عترت استان این کارگاه برگزار و در آن آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان انجام شد.

درخشان تصریح کرد: رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امور قرآنی در جامعه باشد.

کد خبر 6098257

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد