Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - تابش معاون فنی ورزشی باشگاه واز پیشکسوتان فوتبال سپاهان بعنوان سرپرست موقت انتخاب شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت سپاهان , حمیدباقری مدیرروابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان اعلام کرد:
ضمن سپاس از زحمات مهندس طاهری در زمان تصدی مدیرعاملی باشگاه سپاهان , باتوجه به نظر مساعد هیات مدیره باشگاه, مقرر شدمهندس مسعود تابش معاون فنی ورزشی باشگاه واز پیشکسوتان فوتبال سپاهان واصفهان بعنوان سرپرست موقت , امور باشگاه را در دست بگیرد تادر اینده , گزینه ی اصلی صندلی مدیرعاملی باشگاه طلایی پوشان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب ظهر سه‌شنبه در جلسه کمیته گردشگری جام صفوی اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری ورزشی به لحاظ آب و هوای منطقه و زیرساخت‌های موجود دارد و برگزاری جام صفوی می‌تواند به توسعه این حوزه از گردشگری در استان منجر شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در راستای برگزاری جام صفوی است و اقدامات لازم را در جهت برگزاری این جام و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در خلال این رویداد ورزشی انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: برگزاری تور آشناسازی برای ورزشکاران و خبرنگاران حاضر در این جام، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در فرودگاه و محل اقامت ورزشکاران و اهدا اقلام معرفی ظرفیت‌های استان از دیگر برنامه‌هایی است که اداره کل میراث‌فرهنگی استان انجام خواهد داد.

محمدی ادیب بیان کرد: شرایط آب و هوایی مساعد استان و ظرفیت‌های موجود در حوزه ورزش باعث می‌شود تا این استان زمینه لازم را برای ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی داشته باشد.

وی ادامه داد: این جام ورزشی برای برگزاری در رشته‌های مختلف در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است که اولین دوره آن در اردیبهشت ماه در رشته کشتی برگزار می‌شود و ما تلاش می‌کنیم با همکاری در برگزاری آن گامی مؤثر برای معرفی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن برداریم.

کد خبر 6079967

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • مروری بر چند خبر ورزشی بیست و ششم فروردین استان قزوین