Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نشریات ورزشی ایتالیا نوشته است که روسونری قصد دارد یکی از سرمربیان موفق بومی فوتبال ایتالیا را برای هدایت این تیم در فصل آینده استخدام کند. ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه توتواسپورت نوشته است که باشگاه میلان در پایان فصل جاری مذاکرات خود را با ناپولی برای استخدام سرمربی این باشگاه، مائوریسیو ساری آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری، سرمربی موفق آبی‌پوشان شهر ناپل در فصول اخیر ناپولی را به یکی از مدعیان قهرمانی سری A تبدیل کرده و اکنون هم تیمش در جدول سری A بالاتر از یوونتوس، پیشتاز کورس قهرمانی است. با این حال چیزی که بیش از همه نام ساری را سر زبان‌ها انداخته، تفکرات هجومی اوست که بازی‌های ناپولی را چشم‌نواز و تحسین‌برانگیز کرده است.

اکنون میلانی‌ها به این فکر افتاده‌اند که برای فصل آینده این مرد ایتالیایی را که تا چند سال پیش حرفه‌ اصلی‌اش کار در بانک بود را استخدام و با او دوران تازه‌ای را آغاز کنند. این باشگاه در ابتدای فصل جاری وینچنزو مونتلا را اخراج و جنارو گتوسو را جانشین او کرد، اما ظاهراً گتوسو هم نتوانسته اعتماد مسئولان باشگاه را جلب کند و آنها به فکر گزینه‌ای کارآمدتر هستند.

این نخستین باری نیست که شنیده می‌شود میلان خواهان استخدام ساری است. او دو سه فصل قبل، زمانی که هنوز سیلویو برلوسکونی مالک روسونری بود هم در فهرست گزینه‌های هدایت این تیم قرار گرفت، اما به دلیل گرایشات سیاسی‌اش که با عقاید حزب برلوسکونی تضاد داشت، مسئولیت هدایت قرمزومشکی‌پوشان سن‌سیرو به او سپرده نشد.

به نوشته نشریه توتواسپورت، میلان پیشنهاد به ساری ارائه خواهد کرد که به موجب آن به او 3.5 میلیون یورو در سال حقوق تعلق خواهد گرفت و این دو برابر حقوق فعلی او در ناپولی است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P1015145/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری آ ناپولی آ ث میلان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با استفاده از روش علمی، موفق به تولید بیشتر توت فرنگی شدند.

آنها با راهنمایی‌های دکتر حدادی نژاد از اساتید این دانشگاه متوجه شدند برای افزایش تولید، اگر از مواد زیستی استفاده کنند این مواد می‌تواند نیاز گیاه را تامین کند و مقدار تولید بالا برود.

در این روش در دو مزرعه در بهنمیر با پوشش تونلی و پلاستیکی، هم آفت و هم علف هرز کمتر در تولید توت فرنگی استفاده می‌شود.

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت توت فرنگی در سطح ۱۷ هزار هکتار از مزارع استان مازندران خبر داد.

به گفته ملایی پیش بینی می‌شود ۱۷ هزار تن انواع توت فرنگی در این مزارع تولید و روانه بازار شود. مازندران در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد.

وی با اشاره به تغییر کشت از سنتی به روش‌های نوین افزود: در روش‌های جدید، با استفاده از عملیات تقویت خاک و پوشش پلاستیکی، موجب زودرس کردن برداشت و کیفیت تولید می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم