Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به استقبال چشمگیر از ششمین جشنواره ترویجی و آموزشی مشکات، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۵ بهمن ماه پیش رو تمدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی، «محمد روشنی» با اعلام این خبر افزود: فعالیت ششمین جشنواره مشکات از ابتدای دیماه امسال در تمامی ۲۲ منطقه شهر تهران آغاز شده و تا ۳۰ام همین ماه نیز مهلت ارسال آثار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، شهروندان تهرانی می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را در جشنواره ترویجی و آموزشی مشکات ارسال کرده و به رقابت بگذارند.

روشنی با اشاره به ارسال بیش از ۲۰۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره تاکنون اظهار داشت: مناطق ۱۲ تا ۱۴ تهران تاکنون بیشترین آثار ارسالی به جشنواره را داشته‌اند.

مدیرکل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: جشنواره آموزشی و ترویجی مشکات فرصت و شرایطی را مهیا می‌سازد تا شهروندان در چارچوب آن اندکی به مسائل، مشکلات، نگرانی‌ها و آرزوهای خود برای محله و شهر بیندیشند و نتایج اندیشه‌ها و خواست‌های خود را برای تحقق محله‌ای مطلوب با شهروندانی متعادل و دارای فرهنگ و اخلاق شهروندی در قالب‌ها و موضوعات جشنواره بیان کنند.

روشنی، جامعه مخاطب این جشنواره را گروه‌های سنی ردیف اول تا سوم (۷ تا ۱۲ سال) و گروه‌های سنی (۱۳ سال به بالا) نام برد و افزود: کودکان کمتر از ۷ سال و ۷ تا ۹ سال در رشته نقاشی، ۱۰ تا ۱۲ سال به صورت فردی در رشته‌های نقاشی و خاطره نویسی و به صورت گروهی در بخش های جانبی سرود و تئاتر دانش‌آموزی می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اعلام شرکت نوجوانان ۱۳ تا ۱۵ سال در رشته‌های نقاشی، عکاسی وخاطره نویسی، ادامه داد: همچنین جوانان ۱۶ سال به بالا به صورت فردی در رشته‌های کاریکاتور، عکاسی،گزارش تصویری، شعر و داستانک و به صورت گروهی با ساخت فیلم کوتاه یا انیمیشن در جشنواره امسال شرکت می کنند. شرکت کنندگان باید آثار خود را پس از ثبت در سامانه، به سرای محله خود تحویل دهند که پس از داوری های صورت گرفته به ترتیب برگزیدگان محله و منطقه مشخص و طی برنامه ای جداگانه مورد تقدیر قرار می گیرند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»