Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:09:32 GMT

ماجرای بخشش اموال اشرف پهلوی چه بود؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۶۱۱۶

ماجرای بخشش اموال اشرف پهلوی چه بود؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشرف پهلوی دختر کوچک خاندان پهلوی پرحاشیه ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود. فسادهای اخلاقی و مالی این شاهدخت پهلوی، شهره عالم بود. بی‌ثباتی شخصیتی و اقدام به هر کار ناشایست و به دور از اخلاق و خانواده سلطنتی سبب شد تا وجهه اشرف در میان مردم ایران و دیگر کشورهای جهان مخدوش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آنجا که تاجران اروپایی به او لقب پرنسس 120 درصدی داده بودند. این موضوع خاطر محمدرضا را مکدر کرد و به او تذکر داد تا رفتارش را کنترل کند چرا که دیگر تحمل شنیدن کنایه‌های مردان اروپایی را نداشت. 

از آنجا که اشرف پهلوی علاقه زیادی به فعالیت‌های اقتصادی و مال اندوزی داشت، برای رسیدن به هدفش به هر راهی متوسل می‌شد. علاوه بر درآمدهایی که اشرف از طریق سازمان‌های خیریه‌ به دست می‌آورد، سازمان‌هایی که آنها را بیشتر با هدف توجیه کارهایش تأسیس کرده بود و در پشت پرده آن به رفتار وقیحانه خود ادامه می‌داد، بخش اعظم دارایی‌اش از طریق قاچاق مواد مخدر تامین می‌شد. اشرف با این روش به ثروتی افسانه‌ای دست یافت که این موضوع با واکنش‌ها و اعتراضات زیادی مواجه شد. 

این مساله اشرف را باز هم بر آن داشت تا یک بار دیگر دست به کار توجیه و لاپوشانی جرائمش شود. او با تدارک یک برنامه تلویزیونی، خطاب به مردم اعلام کرد که قصد دارد تمام اموالش را ببخشد، وعده‌ای که هرگز محقق نشد. شواهد و اسناد به جا مانده نشان می‌دهد همزمان با این ادعا، اشرف با ارسال نامه‌ای به محمدرضا از او درخواست پول کرده بود و این یعنی اثبات نمایش ساختگی اشرف برای تمام خلاف‌ها و فسادهایی که مرتکب شده بود.

جزئیات این بخشش‌های پوچ و دروغین در ویدئو زیر ارائه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  انتهای پیام/ نمایش دروغین اشرف پهلوی برای بخشش اموالش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • (ویدئو) تنها فیلم با صدای رضا شاه پهلوی بعد از ۹۰ سال؛ صدای واقعی رضاخان را بشنوید!
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست