Web Analytics Made Easy - Statcounter



بررسی‌های اولیه مقام‌های نیروی دریایی در پاناما نشان می‌دهد نفت‌کش ایرانی سانچی، پروتکل‌های امنیتی را رعایت کرده است.

به گزارش فارس، بررسی‌های اولیه مقام‌های نیروی دریایی در پاناما نشان می‌دهد نفت‌کش ایرانی سانچی، پروتکل‌های امنیتی را رعایت کرده است.

نفت‌کش سانچی بعد از تصادف با یک کشتی فله‌بر چینی در دریای چین شرقی، غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی 32 خدمه این کشتی، شامل 30 ایرانی و 2 نفر اهل بنگلادش جان باختند.

نفت‌کش سانچی تحت پرچم پاناما حرکت می‌کرد و به همین دلیل جعبه سیاه آن برای بررسی‌های بیشتر تحویل مقامات این کشور شده است.

«فرناندو سولارزانو» از مقام‌های دریایی پاناما به رویترز گفت هیچ نشانه‌ اولیه‌ای مبنی بر اینکه کشتی غرق‌شده پروتکل‌های امنیتی را نقض کرده باشد مشاهده نشده است.

وی علی‌رغم این اضافه کرد که تحقیقات درباره این حادثه ممکن است چندین ماه یا حتی چندین سال طول بکشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر دوشنبه به شهر مقدس قم سفر کرد و با حضور در دانشگاه قم در همایش گرامیداشت مقام استاد که در سالن مفید این دانشگاه برگزار شد حضور یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین سالن جلسات «حکمت» دانشگاه قم که از مجهزترین سالن ها با امکانات دیجیتال در بین دانشگاه های کشور است را افتتاح کرد.

زلفی‌گل در ادامه بلوار تازه تاسیس این دانشگاه که به نام «علامه مصباح یزدی» نامگذاری شده را نیز افتتاح کرد و سخنان کوتاهی با تشکر از تلاش های صورت گرفته در عرصه عمرانی دانشگاه قم گفت: این امر توفیقی است که دستندرکاران و مسوولان دانشگاه مسیر علم آموزی دانشجویان و فرزندان این سرزمین را هموار می کنند و امید است شاهد آثار پر خیر و برکت آن در جامعه اسلامی ایران باشد.

کد خبر 6098277

دیگر خبرها

  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ با تدابیر امنیتی شدید به فرانسه رسید
  • دوپینگ آرون بروکس شرایط را تغییر می‌دهد؛ بازگشت دیوید تیلور برای رقابت با حسن یزدانی!
  • ورود مشعل المپیک به فرانسه
  • فرهنگ ما-حق تقدم در رانندگی
  • آب سیب زمینی و این همه خاصیت
  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه