Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@11:54:01 GMT

شاخص 106 واحد اصلاح شد/ اُفت 9 واحدی آیفکس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۶۲۸۴

شاخص 106 واحد اصلاح شد/ اُفت 9 واحدی آیفکس

خبرگزاری میزان- بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات 30 روز دی ماه سال جاری با 106 واحد کاهش به پله 98 هزار و 817 واحدی سر خورد.

 به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 106 واحد کاهش به پله 98 هزار و 817 واحدی سر خورد.

در معاملات امروز تعداد 850 هزار 837 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 798 میلیون 518 هزار ریال در بیش از 65 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 33 واحد، شاخص بازار اول با 162 واحد، شاخص آزاد شناور 39 واحد کاهش و شاخص بازار دوم با 231 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) 5 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 7 واحد کاهش همراه بودند.

 نماد‌های پر بیننده معاملات امروز کالسیمین، ایران خودرو با روند مثبت و نمادهای فولاد مبارکه اصفهان سایپا، بانک ملت، پالایش نفت تهران و س.نفت و گاز پتروشیمی تامین با روند منفی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با اُفت بیش از  9 واحدی به پله 1083 واحدی سقوط کرد.همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 484 هزار و 152 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 483 میلیون و 18 هزار ریال در بیش از 48 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

 در معاملات بازار فرابورس نمادهای سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، شرکت پتروشیمی زاگرس با روند منفی و نمادهای شرکت مواد ویژه لیا، صنعت روی زنگان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، توکاریل با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (یک شنبه ۹ اردیبهشت) ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحد افت کرد و در کانال دو میلیون ۲۸۴ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۸۷ درصد ریزش کرد.


شاخص هم وزن ۰.۹۸ درصد افت کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.


در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار میلیارد ریال انجام شد.


در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.


در مقابل نماد‌های حکشتی و وامید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.


شاخص کل فرابورس افت ۰.۹ درصدی را تجربه و در کانال ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار