Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایذه-ایرنا رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه گفت: بر اثر بارش برف در نقاط مختلف این بخش، چند جاده روستایی مسدود شد.

کیوان آبسته روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اثر بارش برف در 24 ساعت گذشته، جاده‌های ارتباطی روستاهای لنده، سرصحرا، حاجی کمال و دریاس بخش دهدز بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اقدامات انجام شده توسط نیروهای اداره راهداری دهدز، مسیر منتهی به روستاهای حاجی کمال و دریاس تا ساعاتی دیگر بازگشایی خواهد شد و برف روبی جاده‌های ارتباطی روستاهای لنده و سر صحرا نیز همچنان ادامه دارد.
آبسته با اشاره به بارش 25 تا 30 سانتی متری برف در روستاهای لنده و سر صحرا تصریح کرد: در روستاهای حاجی کمال و دریاس نیز حدود 15 سانتی متر برف باریده است.
وی گفت: تردد در مسیرهای روستایی بخش دهدز به سبب بارش برف و لغزندگی سطح جاده با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
بخش دهدز از توابع ایذه و در فاصله 55 کیلومتری این شهرستان قرار دارد، این بخش در قسمت کوهستانی استان خوزستان قرار گرفته است و دروازه ورود به این استان از چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.
به واسطه این ویژگی‌ها، در روزهایی که اکثر نقاط خوزستان در گرد و خاک فرو رفته است، دهدز با بارش نعمت خدادادی، سفید پوش شده است.
بخش دهدز از مناطق محروم شهرستان ایذه در ‌همجواری با استان اصفهان، کهکلویه و بویراحمد و ‌چهارمحال بختیاری قرار دارد.
/6002/9434
میلاد کایدی**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن