Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سید محمد علیپور در آخرین جلسه شورای عمومی سندیکا درباره موضوع بیمه های تکمیلی درمان  و ضریب خسارت بالای این رشته بحث و تبادل نظر شد و ضرورت اصلاح نرخ ها و شرایط آن دوباره مورد تاکید  اعضای سندیکا قرار گرفت.
 
وی با اشاره به کار کارشناسی صورت گرفته در بهار گذشته توسط کارگروه  تخصصی درمان و ارسال آن به بیمه مرکزی گفت: هنوز در خصوص پیشنهاد شش ماه قبل سندیکا نظر مشخصی داده نشده و طولانی شدن زمان تصمیم گیری قطعاً شرکت های بیمه را با مشکلات بیشتری روبرو می کند؛ از سوی دیگر اخباری مبنی بر حذف  برخی خدمات درمانی از تعهد بیمه گر پایه و در تعهد بیمه گر تکمیلی قرار گرفتن آنها به گوش می رسد که مسلما فشار برروی شرکت ها را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا نیز خواهان ورود جدی بیمه مرکزی در  موضوع قرارداد با بیمه گذاران  بزرگ شد و گفت: باید برای ریسک های بزرگ که تعداد آنها زیاد هم نیست شرایط کنترل شده ای از سوی بیمه مرکزی اعمال شود.
 
وی با بیان اینکه کار کارشناسی  خوبی در سندیکا انجام شده و به بیمه مرکزی ارسال شده است، افزود: ورود بیمه مرکزی در این موضوع  دخالت در رقابت نیست؛ تنظیم بازار جزء وظایف بیمه مرکزی است و دخالت بیمه مرکزی در اینجا از مصادیق پیشگیری از رقابت مکارانه است.
 
همچنین عبدالمحمود ضرابی نایب رییس شورای عمومی و هادی اویارحسین رییس کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران ایران نیز با تایید و تشریح پیشنهاد کارشناسی تهیه شده در کارگروه تخصصی درمان و کمیسیون فنی سندیکا، خواهان تصمیم جدی و عاجل در حوزه درمان شدند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران

 سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش خبر نامه امیر کبیر، پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است.   روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.   سعید موسی‌نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران   سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود.

در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد   رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.   اگر شما یا نزدیکا‌نتان به خودکشی فکر می‌کنید، در ایران با «اورژانس اجتماعی» به شماره تلفن ۱۲۳ یا «اورژانس شهری» به شماره ۱۱۵ یا «صدای مشاور» با شماره ۱۴۸۰و  یا «اورژانس روانپزشکی تهران» با تلفن ۴۴۵۰۸۲۰۰ تماس بگیرید.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • بانک مرکزی: تورم کاهشی می‌شود | کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود