Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:45:25 GMT

تشکیل ستاد زیباسازی در شهر گردشگرپذیر نوشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۷۰۴۶

تشکیل ستاد زیباسازی در شهر گردشگرپذیر نوشهر

نوشهر- ایرنا - سرپرست فرمانداری نوشهر گفت :‌ برای آسایش شهروندان، زمینه سازی برای ماندگاری بیشتر گردشگران و تبدیل نوشهر به شهرالگوی گردشگری، ستاد زیباسازی دراین شهرستان تشکیل می شود.

عبدالصمد صفرنژاد روز شنبه در نخستین دیدار خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی نوشهر (غرب مازندران ) با او در فرمانداری نوشهر افزود :‌ چنین ایداه ای اگر در این شهر اعمال شود ، مزیت های فراوان دیگری هم در پی خواهد داشت و مسئولان باید در این حوزه همراهی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که وضعیت منظر شهری موجود نوشهر با شرائط مطلوب فاصله فراوانی دارد ، ادامه داد :‌ ‌مهم ترین اهدافی که این ستاد پس از تشکیل باید دنبال کند ، نظارت برساخت و سازهای اصولی منطبق با شرائط جغرافیایی و فرهنگ بومی ، توجه به زیباسازی ورودی شهری ، نمای ساختمان ها و رنگ آمیزی مناسب خیابان هاست.
سرپرست فرمانداری نوشهر گفت :‌ حفظ بافت های تاریخی و قدیمی یکی از مواردی است که امروز در دنیا برای آن اهمیت بسیاری قائل هستند لذا باید به بافت تاریخی شهر ، جلوه های فرهنگی سنتی و بناهای منطقه دراین شهر توجه بیشتری کرد.
صفرنژاد افزود :‌ نوشهر به دلیل نزدیکی به دریا ، ‌جنگل و نیز برخورداری از راههای هوایی ، زمینی و دریایی از معدود شهرهای کشور است که ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد ، بنا بر این با در اختیار داشتن این ظرفیت های بی بدیل تلاش کنیم تا نوشهر به جایگاه واقعی اش که رونق اقتصادی و توسعه پایدار است ، برسد.
وی به نقش و اثربخشی رسانه ها در رونق اقتصادی و توسعه پایدار این منطقه اشاره کرد و ادامه داد :‌ رسانه ها بویژه ایرنا که متعلق به دولت است می تواند به عنوان یک ابزار رسانه ای قوی درانعکاس خدمات ، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و حتی نقاط ضعف و قوت عملکرد های مسئولان نقش آفرینی کند.
سرپرست فرمانداری نوشهر گفت :‌ امروز یکی از راه های رونق اقتصادی منطقه بهره گیری از توان بخش خصوصی بویژه سرمایه گذاران است و این رسانه ها هستند که باید با انتشار و انعکاس خبرهای امیدبخش و نشاط آفرین بستر امنی را برای سرمایه گذاران فراهم کنند.
صفرنژاد افزود : ‌اعتقادم دارم که با انتشار نادرست اطلاعات ‌بی اساس، جعل و کذب در فضاهای مجازی بویژه شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی غیرمعتبرنتیجه ای جز توسعه نیافتگی در شهر شاهد نخواهیم بود.
صفرنژاد نوزدهم دی ماه امسال با حکم استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نوشهر منصوب شد.
شهرستان نوشهربا دست کم 138 هزار نفر جمعیت در غرب مازندران واقع است .
خبرنگار:‌ مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس

رئیس اداره بازرسی فرمانداری پردیس از کشف انبار داروی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در پردیس خبر داد و گفت: ارزش اقلام دارویی کشف‌شده بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، محمد خندان اردلانی ظهر امروز در حاشیه بررسی و تعیین قیمت اقلام کشف‌شده از انبار داروی غیر مجاز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدیدی که به محوریت اداره بازرسی فرمانداری و با حضور نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی، انبار نگهداری داروی غیرمجاز در فاز 4 پردیس شناسایی و کشف شد.

وی افزود: با دستور قضایی انبار غیرمجاز دارو کشف‌شده تا تعیین تکلیف اقلام و بررسی‌های بیشتر پلمب شد.

727 هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد

رئیس اداره بازرسی فرمانداری پردیس در ادامه گفت: در بررسی‌های انجام گرفته از سوی کارشناسان غذا و دارو، قیمت اقلام دارویی مکشوفه بالغ‌بر 4 میلیارد و 300 میلیون تومان برآورد شده که بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان آن تاریخ مصرف گذشته و نزدیک به 1 میلیارد و 600 میلیون تومان آن قابل مصرف اعلام شده است.

خندان اردلانی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده این انبار کشف‌شده از سوی دستگاه‌های مرتبط تشکیل و برای طی روند قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور