Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@18:38:54 GMT

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۷۵۱۸

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ۱۱ و ۱۴ بهمن ماه را آخرین فرصت ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ۱۱ و ۱۴ بهمن ماه را آخرین فرصت ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون‌های سراسری و کارشناسی ناپیوسته ۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده و در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در هیچ یک از واحد‌های دانشگاه آزاد ثبت نام نکرده‌اند، مجاز به ثبت نام در تکمیل ظرفیت این دوره هستند و می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

امکان ویرایش رشته محل‌های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم است.

* ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ادامه خواهد داشت.

تمام متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در ۲۰ رشته محل اقدام کنند.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش براساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی است.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می‌توانند در هر رشته‌ای از کارشناسی ناپیوسته براساس معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی مقطع کاردانی ثبت نام کنند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003FJm

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی

سجاد دادفر با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری فراوان کرمانشاه، گفت : کرمانشاه استانی سرشار از ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف طبیعت گردی، روستاگردی، فرهنگی، تاریخی، دفاع مقدس و مذهبی است. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: با وجود اینکه ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه در حوزه گردشگری بسیار زیاد است، اما متاسفانه تاکنون رشته گردشگری در کرمانشاه راه اندازی نشده است. 

وی به توجهی که در سال‌های اخیر به مقوله گردشگری در کرمانشاه شده اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه استاندار کرمانشاه، گردشگری را به عنوان اولویت توسعه استان معرفی کرده و از طرفی در سطح کلان کشوری نیز نوع نگاه از اقتصاد نفتی به سمت شاخص‌های دیگر تغییر یافته، ما نیز در دانشگاه رویکرد توجه به گردشگری را در دستور کار قرار داده ایم. 

دادفر از آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی خبرداد و افزود: پروسه اخذ مجوز راه اندازی این رشته از وزارت علوم را آغاز کرده ایم و امیدواریم با پیگیری و حمایت مسئولین استانی در ماه‌های آینده آن را به سرانجام برسانیم. 

وی تاکید کرد: در کنار اقداماتی که برای اخذ مجوز راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی آغاز شده، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم همچون جذب اساتید این رشته در دستورکار قرار گرفته است. 

وی افزود: باتوجه به اینکه در این استان حدود ۴۲۰۰ اثر تاریخی از ادوار مختلف وجود دارد و این استان را به یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور در حوزه آثار تاریخی تبدیل کرده، طی سال‌های گذشته رشته باستان شناسی در دانشگاه رازی ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی