Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، این کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری طی دوره زمانی یک ماه (پنجشنبه و جمعه) تا دیروز در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.
این دوره زیر نظر دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که تنها مرجع رسمی صدور گواهینامه روزنامه نگاری مورد پذیرش سایت جامع رسانه های کشور برای طرح رتبه بندی خبرنگاران است و گواهینامه صادر شده بین المللی و آموزش بر پایه استانداردهای جهانی است، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری خانه مطبوعات استان برنامه ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش در هفته پایانی بیش از 55 خبرنگار استان به منظور افزایش سطح علمی و حرفه‌ای فعالان عرصه رسانه با حضور استاد پاکدهی با مبحث شیوه نگارش فارسی در مطبوعات شرکت کردند.
شرکت در کارگاه های آموزشی مذکور برای روزنامه نگاران و خبرنگاران عضو خانه مطبوعات رایگان بوده و مباحث خبرنویسی، شیوه نگارش فارسی در مطبوعات، تکنیک های مصاحبه، اصول روابط عمومی و اصول گزارش نویسی آموزش داده شد.
همچنین زمان آزمون پایانی دوره های روزنامه نگاری پس از تایید ناظر متعاقبا اعلام خواهد شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

خراسان جنوبی سیراب از بارش باران های بهاری در روزنامه آوای خراسان جنوبی و رئیس جمهور کلید۱۴۲۷ خانه را به خراسان جنوبی داد در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • «یکی بود یکی نبود»؛ محفلی برای تمرین نوشتن داستان
  • جاماندگی روزنامه‌ها و خلاء خبری صداوسیما در پاسخ موشکی ایران
  • مهارت آموزی بیش از ۲ هزار عشایر و روستایی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است