Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، غلامرضا طائبی، رئیس دبیرخانه کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به دستور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه برای بررسی وضعیت ایثارگران این منطقه به خصوص در ثلاث باباجانی و روستای زرده شهرستان دالاهو گفت: دو تیم تخصصی روز جمعه 29 دی ماه با همراهی شهاب نادری نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس به معاینه و بررسی وضعیت ایثارگران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرونده‌های 220 نفر از متقاضیان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تکمیل شده است و هیأت‌های پزشکی اعزامی که دارای تخصص‌های داخلی، اعصاب و روان، ریه، پوست، چشم، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی و دو نفر روانپزشک هستند به ارزیابی وضعیت ایثارگران پرداختند.
رئیس دبیرخانه کمیسیون‌های پزشکی بنیاد با بیان اینکه نتایج بررسی‌های متخصصین کمیسیون پزشکی طی دو هفته آتی اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: جانبازان با آرامش و هماهنگی کامل معاینات لازم را انجام و مدارک پزشکی خود را ارائه دادند که باید توسط متخصصان مورد بررسی مجدد قرار گیرد.
وی با اشاره به استقبال جانبازان از ارزیابی مجدد توسط کمیسیون‌های پزشکی بنیاد خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های پزشکی بنیاد با توجه به تخصص خود با نهایت دقت و با رعایت ضوابط و مقررات درصدهای جانبازی را اعلام می‌کنند ولی امکان دارد در طول زمان با توجه به عوارض جدید و شدت آسیب‌ها و جمع‌آوری مدارک جدید، میزان درصد آسیب‌دیدگی تغییر پیدا کند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت