Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ بخش دیشموک با 23 هزار نفر جمعیت و 85 روستا در 90 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

حسن امیریان اظهار داشت: این روستاها شامل سردسیر شرقی، آجم، دلی کما، دشتک، لیراب، تنگ تی، مورخانی، درغک، اسفندان، سربیشه، ده احمد به ناری و باغ کلک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هم اکنون راه‌های مواصلاتی حومه غربی دیشموک به خوزستان و دیشموک به سردسیر شرقی و دیشموک به سرگچ قطع است.

امیریان تصریح کرد: تنها مسیر قابل تردد برای اهالی بخش مسیر دیشموک به دهدشت است.

وی با اشاره به بارش سنگین برف در ارتفاعات گفت: بارش برف در حوزه سردسیری ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بارش برف و کولاک در برخی جاده‌های برون شهری در مناطق سردسیری این استان سبب کندی تردد خودروها شده و تردد در این جاده‌ها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

علی خوان پایه اظهار داشت: در برخی محورها شامل یاسوج - سپیدان، یاسوج - بابامیدان، یاسوج - سی سخت، یاسوج - باغچه سادات-سرفاریاب و کیلومتر 67 جاده یاسوج - اصفهان تا حدفاصل تونل میمند بارش سنگین برف گزارش شده و تردد در این مناطق با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: میانگین بارش برف در این مناطق بین پنج تا 20 سانتی متر گزارش شده است.

خوان پایه افزود: بیش از 170 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و تجهیزات برف روب برای بازگشایی جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت است.

افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

این استان دارای 45 گردنه و یک هزار و 500 کیلومتر جاده برف گیر است.

بارش نخستین برف زمستانی که از بامداد امروز شنبه آغاز شد مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج را سفید پوش کرده است.

پروازهای شماره 3704 تهران به یاسوج و 3705 یاسوج به تهران امروز به دلیل شرایط جوی نامناسب و کاهش دید افقی کافی برای فرود هواپیما لغو شد.

مدارس مناطق سردسیری بخش دیشموک شامل لیراب، دشتک، مورخانی و بناری روز شنبه به دلیل بارش برف، سخت گذر بودن و لغزندگی جاده تعطیل شدند.

 

انتهای پیام/ش

بارش برف در مناطق سردسیری استان سبب کندی تردد خودروها شده  است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد