Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-18@21:04:04 GMT

ساخت موسیقی «راز پروانه ها» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۸۴۶۹

ساخت موسیقی «راز پروانه ها» به پایان رسید


ساخت موسیقی انیمیشن سینمایی «راز پروانه ها» به کارگردانی علی تنهایی به پایان رسید.

به گزارش امتداد نیوز، آهنگسازی انیمیشن سینمایی «راز پروانه ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی تنهایی را محمد ملکی اصل و وحید نیکدل بر عهده داشتند و به تازگی کار ساخت موسیقی این اثر به پایان رسیده است.

از عوامل ساخت موسیقی این فیلم می توان به دستیار آهنگساز و نوازنده ملودیک: ایرج علمی، آوا: نازیلا باباپور و نوازندگانی همچون یاشار پاسبان، هامون نجفی، رسول سلیمان پور، عطا شرقی، مرتضی اسدی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صداگذاری و ترکیب صدا برعهده امین گلی و ایرج علمی بوده است.

محمد ملکی اصل پیش از این آهنگسازی سریال «بچه های کوچه همت»، تله فیلم «به رنگ برف»، مستندهای «قالی آذربایجان»، «عروس ایران»، «شهریار ایران»، سریال «بانو»، سریال انیمیشنی «کوشا و نیوشا»، فیلم سینمایی «تعطیلات پردردسر»، فیلم سینمایی «عقاب دندان نقره ای» و تله فیلم «نمایش تمام شد» را برعهده داشته است.

«راز پروانه ها» که با بودجه شخصی ساخته شده است، در سال ۹۶ موفق شد در جشنواره های فیلم رشد، جشن انیمیشن خانه سینما و همچنین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان حضور داشته باشد و کاندیدای دو بخش بهترین فیلم کودک و بهترین کارگردانی شود.

«راز پروانه ها» داستان حشره ای به اسم قهوه ای است که برای پروانه شدن راهی سفری پر مخاطره و در این راه با ماجراهای زیادی مواجه می شود.

true برچسب ها : ساخت انیمیشن سینمایی «راز پروانه ها» به پایان رسید فیلم/ «راز پروانه‌ها» چیست؟ true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم

به گزارش همشهری آنلاین، بهروز افخمی گفت: پخش سری جدید برنامه «هفت» از هفته آینده شروع می‌شود. امیدوارم که این برنامه بتواند تاثیرگذاری همیشگی خود را داشته باشد.

افخمی در عین حال از ساخت نخستین اثر علمی – تخیلی خود بر اساس داستانی از میخائیل آفاناسیویچ بولگاکُف؛ نویسنده، پزشک و نمایشنامه‌نویس مشهور روسی در نیمه نخست قرن بیستم که مشهورترین اثر او مرشد و مارگاریتا، از شاهکارهای ادبی قرن بیستم است، به نام «دل سگ» خبر داد.

وی اظهار داشت: خود داستان، یک داستان علمی - تخیلی است که در زمان حاضر مشغول نوشتن سناریوی آن هستم.

امسال تهیه‌کنندگی می‌کنم

افخمی همچنین درخصوص دو اثر سینمایی که پیشتر از ساخت آنها برای جشنواره فجر امسال خبر داده بود، گفت: این کارها هنوز قطعی نشده است. ممکن است تهیه‌کنندگی کنم و بنابراین فکر نمی‌کنم امسال به سمت کارگردانی بروم چرا که ساخت این اثر علمی – تخیلی، کل سال من را درگیر می‌کند و نوشتن فیلمنامه آن دست‌کم سه، چهار ماه زمان می‌برد.

کارگردان فیلم «صبح اعدام» اسفند سال گذشته با اعلام این خبر که برای فیلمسازی روی دو موضوع شاهنامه و غزه مشغول کار و تحقیق است، گفته بود: موضوع «داریوش مهرجویی» را هم مدنظر دارم که اول باید مستندش ساخته شود. ممکن است رمانش را هم بنویسم و بعد سراغ ساخت فیلم سینمایی با این سوژه بروم.

اکنون دوره قاطعیت و صراحت است

افخمی یادی از شهید سید مرتضی آوینی کرد و اظهار داشت: شهید آوینی در سال‌های بعد از جنگ، تحت فشار هر دو گروه سیاستمدار و فرصت‌طلبانی بود که هم از توبره و هم از آخور می‌خوردند، افرادی که اصلا جرات حضور در جبهه‌ها را نداشتند ولی در حال حاکم شدن بودند، او وقتی درباره ین دو گروه صحبت می‌کرد می‌گفت «الان دیگر دوران ما نیست».

کارگردان و تهیه کنده سینما گفت: آن زمان دوره آدم‌هایی بود که در ادارات حاکم بودند که سعی می‌کردند کسانی که واقعا این مملکت را حفظ کردند منزوی و فراموش شوند و یا به تنگنا دچار و گرفتار شوند، اما اکنون دوره آنها گذشته، اکنون دوره قاطعیت و صراحت، دوران پهلوانان است.



کد خبر 844908 منبع: ایرنا برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران بهروز افخمي

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • وضعیت کارلو آنچلوتی پس از سوت پایان بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / انیمیشن فان
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • «وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!