Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدهادی مرعشی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: این برنامه‌های آموزشی با چهار رویکرد مهارت‌های زندگی، سبک زندگی سالم، فرزند پروری و شناخت مواد مخدر برگزار شده است.


وی افزود: همچنین در این مدت برنامه‌های آموزشی در بخش‌های مهارت‌های مراقبت از خود، مهارت‌های مقابله‌ای و مدرسه‌ای عاری از خطر ویژه ۱۱ هزار و ۲۱۵ دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برنامه‌های آموزشی ویژه مهد‌های کودک، پیشگیری از اعتیاد ویژه دانشجویان، معلمان، مربیان آموزشی، اساتید و مشاوران دانشگاهها، نیرو‌های نظامی، محیط‌های کارگری، محیط‌های اداری، روحانیون و مداحان را از دیگر اقدامات شاخص حوزه فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان برشمرد.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۵۶۰ بسته آموزشی در ۹ ماهه امسال با هدف اطلاع رسانی از آسیب‌های مصرف مواد مخدر در استان تهیه و توزیع شده است.


وی برگزاری ۳۸۵ نمایشگاه، ۶۲۰ کارگاه آموزشی، ۲۱۰ همایش و جشنواره و تهیه و تولید ۳۲ برنامه رادیویی و تلویزیونی را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ذکر کرد.


وی گفت: ۱۷۳ تن انواع مواد مخدر در ۹ ماهه امسال توسط دستگاه‌های عضو این شورا در سراسر استان کشف و ضبط شده است.


مرعشی اظهار داشت: این آمار در مقایسه با ۱۵۸ تن کشفیات مواد مخدر مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش را نشان می‌دهد.


وی افزود: تریاک و حشیش بیشترین نوع کشفیات مواد افیونی در سیستان و بلوچستان در این مدت است که دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با انهدام باند‌های بزرگ و کوچک قاچاق کشف و ضبط کرده اند.


وی تصریح کرد: حجم زیادی از این کشفیات مواد مخدر مربوط به شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر بوده است.

انتهای پیام/گ

اجرای برنامه های  آموزشی مبارزه با مواد مخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه