Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا- یک خانواده فلسطینی در جنوب نوار غزه فرزند خود را به دلیل جاسوسی وهمکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت سه تن از فرماندهان گروه مقاومت اسلامی (حماس) در سال 2014شد، قصاص کرد.

خبرگزاری فرانسه روز شنبه گزارش داد که خانواده برهوم در بیانیه ای اعلام کرد: پس از اطمینان کامل از همکاری پسرشان احمد سعید برهوم در کمک به ترور سه تن از فرماندهان گردان های 'عزالدین قسام' (شاخه نظامی حماس) شامل: محمد ابو شماله، رائد العطار و محمد برهوم (دیگر فرزند این خانواده)، حکم قصاص رادر مورد وی اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنبش حماس در بیانیه ای، ضمن اظهار خشنودی از این اقدام، احمد سعید برهوم را مجرم دانست واقدام خانواده در قصاص وی را نشان دهنده اصالت و عمق وابستگی آنها به مقاومت توصیف کرد.
در اواخر تجاوز رژیم صهیونیستی و غزه در سال 2014 میلادی، جنگنده های این رژیم ساختمانی در رفح را هدف حمله موشکی قرار دادند که به شهادت سه تن از رهبران گردان عز الدین القسام منجر شد.
خاورم**3224 *1049
مترجم: پرستو سعیدی/انتشاردهنده : مریم کاظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر

خانواده‌های اسیرهایی که حماس در نوار غزه به‌سر می‌بردند، به مناسبت دویستمین روز بازداشت عزیزانشان، تظاهراتی را در تل‌آویو ترتیب دادند.

براساس گزارش القدس العربی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: خانواده‌ها از دولت می‌خواهند که برای رهایی آنها اقدام کند.

خانواده‌ها و مخالفان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را متهم می‌کنند که مانع دستیابی به توافقی با حماس می‌شود که منجر به آزادی اسرای صهیونیست می‌شود.

در همین راستا نتانیاهو برای پاک کردن دستان خود روز گذشته در پستی در پلتفرم ایکس به مناسبت آغاز عید پسح یهودیان، حماس را متهم کرد که همه پیشنهادات مربوط به آزادی اسرا را رد کرده است. در همین حال، حماس نتانیاهو را به ناسازگاری و عدم تمایل به انعقاد توافق متهم می‌کند. 

تل آویو حداقل ۹۵۰۰ فلسطینی را در زندان‌های خود اسیر کرده است و تخمین می‌زند که حدود ۱۳۴ اسیر صهیونیست در غزه هستند، در حالی که حماس اعلام کرد که ۷۰ نفر از آنها در حملات رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

شماری از صهیونیست‌ها نیز با تجمعی نمادین مقابل یکی از ساختمان های کابینه این رژیم به آزاد نشدن اسرای خود اعتراض کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم