Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@15:12:17 GMT

تکذیب شایعه اخراج کامیابی‌نیا از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۸۶۸۱

تکذیب شایعه اخراج کامیابی‌نیا از پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کمال کامیابی‌نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس چندی پیش در استخر محل تمرین پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه کتف شد و همین موضوع دوری چند هفته‌ای وی از میادین را رقم زده است.

این موضوع باعث دلخوری شدید برانکو ایوانکوویچ از این بازیکن شد و به همین دلیل شایعه اخراج این بازیکن از باشگاه در رسانه‌ها منتشر شد که با واکنش سرپرست تیم همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی با تکذیب این خبر اعلام کرد که کامیابی‌نیا مشغول پیگیری کارهای درمانی خود زیر نظر کادرپزشکی تیم ملی است و دلیل غیبت او در تمرینات پرسپولیس همین موضوع است و اصلا بحثی در مورد اخراج وی مطرح نیست.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم

به گزارش ورزش سه، هافبک باتجربه ذوب آهن پس از پیروزی مقابل آلومینیوم در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ضمن خوشحالی از پیروزی این تیم نسبت به آینده خوشبینانه صحبت کرد.

ویدئو: 330639

کامیابی‌نیا درباره شرایط فنی بازی با آلومینیوم گفت: بازی با فکر و هوشمندانه‌ای انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم، نیمه اول هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند و در نیمه دوم با صحبت‌هایی که سرمربی تیم با ما داشت توانستیم به بازی برگردیم و توانستیم تمام دستورات تاکتیکی را انجام دهیم و در دقایق پایانی گل بزنیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

کامیابی‌نیا نسبت به شرایط داوری این مسابقه اظهار نظر کرد و گفت: استادیوم خلوت است و این روی داوران تاثیر دارد، امروز داور مسابقه خوب قضاوت کرد و به او تبریک می‌گویم، امیدوارم داورها در بازی‌های بعدی مسلط باشند و هر تیمی که زحمت می‌کشد بتواند موفق باشد.

کامیابی‌نیا درباره دیدار حساس با تراکتور در جام حذفی گفت: باید خیلی خوب ریکاوری کنیم، تا فردا بردمان را جشن بگیریم و بعد از آن آماده مسابقه با تراکتور شویم و با تمرکز کامل به بازی با تراکتور برسیم، فکر می‌کنم بتوانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز باشیم.

دیگر خبرها

  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!