Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدن، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در شهر داران، بارش برف به ۹ سانتیمتر رسیده و بارش در ارتفاعات شهرستان تا ۲۰ سانتی متر هم گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار اقوام؛نوروز ملکی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته در شهر داران، بارش برف به میزان 9 سانتی متر بوده است که آب حاصله از این بارش 10/8 میلی متر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدن، گفت: بارندگی در 24 ساعت گذشته در ارتفاعات و برخی مناطق شهرستان به 20 سانتی متر نیز رسیده و محورهای مواصلاتی شهرستان لغزنده است.

وی با توصیه به در نظر گرفتن زمان مناسب برای تردد در شهرستان افزود: رانندگانی که قصد تردد در جاده های این شهرستان را دارند لازم است وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و تهجیزات گرمایشی مجهز کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی عنوان کرد: در بعدازظهر امروز و فردا (یکشنبه) بارش برف به صورت متناوب با شدت کمتر در شهرستان وجود خواهد داشت و امروز و فردا به علت وزش باد شدید تا بسیار شدید، وقوع کولاک دور از انتظار نیست.

ملکی در مورد میزان بارش سال زراعی گفت: بارش سال زراعی تاکنون 29/3 میلی متر بوده است و این میزان در زمان مشابه سال گذشته 179 میلی متر بوده است و با این احتساب میزان بارش نسبت به سال گذشته 84 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه میزان بارش سال جاری نسبت به میانگین 10 ساله 72 درصد کاهش داشته است افزود: کمبود بارشی که در پاییز داشته ایم جبران نخواهد شد و تا پایان سال زراعی باقی خواهد ماند.

وی درمورد بارش های بهمن و اسفند سال جاری، اظهار کرد: میزان این بارش ها در بهمن ماه و اسفند بیشتر خواهد بود و وضعیت میزان بارش ها نسبت به دی ماه بهتر خواهد شد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدن، با اشاره به گرمتر شدن دما در نیمه دوم زمستان نیز گفت: دما در نیمه دوم زمستان نسبت به میانگین یک یا دو درجه گرمتر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع کولاک در گردنه‌های کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ اکبری گفت: هم اکنون وزش باد موجب کولاک برف در گردنه‌های چری و شاه منصوری شده است.
وی از شهروندان و مسافران خواست از سفر‌های غیر ضروری به کوهرنگ پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم| کولاک و برف بهاری در خراسان شمالی
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • وزش باد شدید و طوفان در انتظار پایتخت
  • ارتفاع برف در این شهر به ۲۰ سانتیمتر رسید
  • ارتفاع برف بهاری در این شهر به ۲۰ سانتیمتر رسید
  • ارتفاع برف بهاری در این نقطه از استان البرز به ۲۰ سانتیمتر رسید
  • ارتفاع برف بهاری در طالقان به ۲۰ سانتیمتر رسید
  • وقوع کولاک در گردنه‌های کوهرنگ
  • طغیان رودخانه‌ها در روستا‌های فریدن