Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@18:30:23 GMT

انهدام باند خانوادگی سرقت در جغتای

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۸۷۲۷

حوادث رکنا: رئیس پلیس شهرستان جغتای از انهدام باند خانوادگی سرقت و کشف 6 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ مجتبی موهبتی، رئیس پلیس Police شهرستان جغتای گفت: در پی گزارش سرقت Stealing از یک منزل مسکونی و یک ساختمان در حال احداث در یکی از مناطق حاشیه شهر جغتای تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق سرقت ها و سرنخ های موجود تحقیقات میدانی خود را آغاز و به فردی سابقه دار مظنون و او را تحت نظر گرفتند.
موهبتی تصریح کرد: ماموران پس از جمع آوری ادله کافی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش لوازم مسروقه را کشف کردند.
رئیس پلیس شهرستان جغتای عنوان کرد: متهم 51 ساله در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیسی به 6 فقره سرقت(سه فقره سرقت سیم و کابل، یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت ساختمان در حال احداث و یک فقره سرقت مغازه) با همدستی همسر و پسر نوجوانش اعتراف کرد.
وی با اشاره به دستگیری همدستان متهم و ادامه تحقیقات از آنان خاطر نشان کرد: در همین راستا در طرح پاکسازی نقاط آلوده طی چند عملیات ضربتی 10 خرده فروش مواد افیونی در 24 ساعت گذشته دستگیر و یک کیلو و 299 گرم انواع مواد مخدر Drugs سنتی به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر