Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:30:43 GMT

سری جدید ماهی بادکنکی + تیزر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۸۷۵۶

سری جدید ماهی بادکنکی + تیزر

‍‍‍‍‍‍

فصل‌های جدید انیمیشن «ماهی بادکنکی» به تهیه کنندگی و کارگردانی خانم سلما افکاری، دراین مرکز برای گروه سنی کودک با تکنیک سه بعدی در حال تولید است. ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ فرهنگی سینما و تلویزیون نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، انیمیشن «ماهی بادکنکی» 103 قسمت دارد که 13 قسمت آن، نوروز 95 از شبکه کودک و نوجوان پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهی بادکنکی، که قهرمان اصلی داستان این انیمیشن است در دهکده‌ای زیر آب زندگی می‌کند و به خاطر هوش زیادش، رهبری گروه را به عهده دارد. در هر قسمت، توسط شخصیت منفی داستان یعنی غول ماهی مشکلاتی پیش می آید که ماهی بادکنکی به همراه دوستانش این مشکلات را رفع می‌کنند.

 این انیمیشن با تکنیک سه‌بعدی ساخته می‌شود و فضایی فانتزی و تخیلی دارد و از رنگ‌های شاد و جذاب در گرافیک و طراحی بصری آن استفاده شده است. نی‌نی بال (خواهر کوچک ماهی بادکنکی)، اره ماهی (مجسمه‌ساز و هنرمندی مودب)، جیز ماهی (همیشه دنبال کشف اجسام)، سبیل ماهی (با نمک و چاق) و دیو ماهی (برادر غول ماهی) از دیگر شخصیت‌های کارتونی این مجموعه هستند. در این انیمیشن، پدر سبیل ماهی، پلیس است و پدر نی‌نی‌بال نیز در نقش آتش‌نشان ظاهر می‌شود.

«سلمی افکاری» تهیه کننده و کارگردان ماهی بادکنکی درباره روند تولید این مجموعه گفت: ماهی بادکنکی در دو گروه تولیدی در حال تولید است.

از 90 قسمت باقی مانده 33 قسمت از این مجموعه  آماده پخش شده و 11 قسمت دیگر نیز مراحل پس تولید را طی می کنند و به زودی تحویل مرکز پویانمایی صبا می‌شود و  چندین قسمت نیز به طور موازی در حال طی مراحل تولید است. تا به حال نگارش 62 قسمت از فیلمنامه این مجموعه نیز به پایان رسیده است .

عوامل این مجموعه عبارتنداز:

تهیه کننده و کارگردان: سلمی افکاری - مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا عیسائی تفرشی - مدیر فنی و هنری: محمد میروهابی - سرپرست تیم های تولید: محمد میروهابی، محمد کیاماری - نویسنده: رامین کرمی - طراح ویژوال: محمد میروهابی - استوری برد: محمود فیضی نژاد، محمد میروهابی، میثم زیدی، فرید سپهر- طراح فضا: علی اسماعیل زاده - طراح شخصیت: هوتن پورزکی- استوری ریل: محمد میروهابی و پرشان حیدرپور- مدلساز شخصیت: محمد میروهابی، سعید خوشخو، نگار صمدی- بافت: محمد میروهابی - مدلساز فضا: یاشار اشراق، رضا زارعی، مصطفی کریمی - مدلساز وسایل صحنه: یاشار اشراق، نگار صمدی، مصطفی کریمی - مفصل گذاری: حامد پورکرمان - برنامه نویس: حسین ابراهیم زاد - طراح نورپردازی: امیر سلامتی - رندر: امیر سلامتی، نگار صمدی، مصطفی کریمی، امیر کوشافر - انیماتور: مونا تاجیکی، آیدا عباد، یاشار اشراق، رها اثنی عشری، محمد ابراهیم زاد، النا سپهیار، نسیم قاسم زاده، مسعود معصوم زاده، امیر کوشافر - کامپوزیت: محمد میروهابی، مصطفی کریمی، امیر کوشافر- تدوین: محمد میروهابی - مدیر دوبلاژ: رضا آفتابی - گویندگان: سمیه موسوی به جای ماهی بادکنکی، ابراهیمی شفیعی به جای سبیل ماهی، مریم جلینی به جای خبرنگار، شایان شام بیاتی به جای غول ماهی، کتایون اعظمی به جای اره ماهی، رضا آفتابی به جای جیزماهی - صدابردار: استودیو کوالیما و استودیو رها فیلم - صدای شاهد: محمد میروهابی و پرشان حیدرپور- آهنگ ساز: میلاد عدل - خوانندگان: شادنوش شمشادی، مهدی امینی، سیاوش اسدالهی، سولماز منصوری راد، مریم دخت نیرومندراد - افکت صدا و میکس: میلاد عدل - ساخت تیتراژ: محمد میروهابی.

انتهای پیام/

R1427/P1397/S4,34/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند

همشهری آنلاین - فتانه احدی: امیرمحمد کودک ۲ سال ای در کوههای سرگدار نی‌ریز، واقع در استان فارس مفقود شده و بعد از یک شبانه روز نجات یافته بود در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد. این فیلم کوتاه امیر محمد را در بیمارستان به تصویر کشیده است. پدر امیر محمد با او صحبت می‌کند و امیر محمد نیز به صحبت‌های پدر گوش می‌دهد.

کد خبر 844900 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها استان‌ فارس کودکان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور