Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تهیه و فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: اگر گروهی بخواهد به اتاق اصناف در انجام امور کمک رسانی بکند ، کمیسیون های اتاق هستند که از روسای اتحادیه هایی تشکیل شده که به اندازه کافی از علم و دانش و تجربه در راستای امور اصناف برخوردار هستند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رازق؛ محمد طحان پور رئیس اتحادیه تهیه و فروشندگان لوازم خانگی تهران در مورد تشکیل شورای راهبردی اصناف اظهار کرد: به نظر بنده این شورای راهبردی در راستای موازی کاری با اصناف تشکیل شده و به ضرر اصناف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد از تشکیل شورا راهبردی ، اعضای این شورا برنامه های آینده خود را انتشار دادند و اعلام کردند که قرار است ما در رابطه با امور اصناف با نمایندگان مجلس و شورای شهر و … مذاکره داشته باشیم , که به نظر بنده این امور به شورای راهبردی هیچ ربطی ندارد چون وجود هییت رییسه اتاق اصناف را زیر سوال میبرد و این امور به هییت رییسه مربوط است.

طحان پور بیان داشت: در ضمن اگر گروهی بخواهد به اتاق اصناف در انجام امور کمک رسانی بکند ، کمیسیون اتاق است که از روسای اتحادیه هایی تشکیل شد که به اندازه کافی از علم و دانش و تجربه در راستای امور اصناف برخوردار هستند . من خود از اعضای این شورای راهبردی سوال میکنم که آیا راضی هستند که در کنار صنف خود ، شورایی با این عنوان راه اندازی بشود و در کار آنها دخالت کند ؟

رئیس اتحادیه تهیه و فروشندگان لوازم خانگی ادامه بیان کرد: چون رفته رفته به پایان سال نزدیک شده و انتخابات اتاق را در پیش رو داریم ، صد در صد این شورا راهبردی با هدف ترکیب بندی برای انتخابات تشکیل شده و دوستان و نمایندگان و بخصوص اعضای هییت رییسه را که در مستر کار هستند نگران کرده است ،

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.

استاندار ایلام در این بازدید پس از صحبت با کادر درمانی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و صحبت با همراهان بیماران، در خصوص گلایه‌مندی تعدادی از آنان خواستار تشکیل هیئت و گروهی با هماهنگی بازرسی استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.

وی در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و گفت: در بازدید امروز گلایه‌مندی از طرف تعدادی از مراجعان وجود داشت که دستور داده شد بررسی کامل و دقیق انجام شود.

بهرام‌نیا در ادامه گفت: قبل از شروع سال نو به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی (پزشک پرستار و ...) داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیمار، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز بیماران در خود بیمارستان تهیه شود.

وی مطرح کرد: هم‌اکنون بیمارستان رازی برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم کاملاً آماده است و به زودی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه از ورودی میدان ارغوان و ورودی میدان قرآن شهر ایلام و بررسی وضعیت خدماتی، تنظیفات و امکانات بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه