Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بر اساس گزارش بنچمارک هاي ثبت شده توسط انتوتو، برند سامسونگ قرباني بيشترين تعداد موبايل هاي کپي تقلبي شده است.
موبايل هاي تقلبي که بر اساس تلفن هاي هوشمند کمپاني هاي مطرحي از جمله اپل و سامسونگ ساخته مي شوند، گاهاً خريداران را نيز به اشتباه مي اندازند. برخي از اين نمونه ها به قدري شبيه به نمونه هاي اصلي هستند که حتي تشخيص آن براي فروشنده ها يا خريداران حرفه اي نيز مشکل است؛ ولي هنگامي که شروع به کار با آنها مي کنيد، تفاوت ها آشکار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته قيمت نمونه هاي تقلبي نيز صرف نظر از سوء استفاده برخي از فروشندگان بسيار پايين تر است.

اين موضوع که در گزارش سالانه انتوتو منتشر شده اشاره کرده در سال 2017 از بين 17 ميليون و 424 هزار و 726 موبايل که اطلاعاتشان در پايگاه داده اين بنچمارک ثبت شده، 2.64 درصد مربوط به موبايل هاي تقلبي بوده اند.
از آنجايي که سامسونگ در اين پايگاه داده بيشترين تعداد موبايل هاي ثبت شده را به خود تخصيص داده، تعجبي ندارد که 36.23 درصد از تمامي تلفن هاي هوشمند تقلبي مربوط به نمونه هاي کپي شده از مدل هاي عرضه شده توسط اين کمپاني بوده است.
بر اساس گزارش انتوتو بزرگترين قرباني که از روي آن نمونه هاي تقلبي ساخته شده، نسخه اروپايي گلکسي اس 7 اج سامسونگ بوده. پس از آن نيز نسخه عرضه شده در چين همين تلفن هوشمند قرار گرفته. برخي از مدل هاي ديگر شامل گلکسي W2016، گلکسي W2017 و گلکسي اس 8 پلاس بوده اند.

اپل نيز ديگر برندي بوده که قرباني اين اتفاق شده. بنا بر ادعاي انتوتو آيفون هاي کمپاني ساکن کوپرتينو 7.72 درصد از موبايل هاي تقلبي را به خود تخصيص داده اند. جالب تر اينکه بيشتر آيفون هاي تقلبي با سيستم عامل اندرويد عرضه شده اند. در بين تلفن هاي هوشمند اين کمپاني موبايلي که بيش از همه نسخه تقلبي داشته، آيفون 7 پلاس بوده است.
از اين حيث کمپاني چيني شيائومي نيز با 4.75 درصد، سومين شرکتي بوده و پس از آن، شرکت هاي اوپو با 4.46 درصد و هوآوي با 3.40 درصد در رتبه هاي چهارم و پنجم قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است

مجید طائف اظهار کرد: طرح جهش تولید در دیمزار‌های لرستان با حمایت و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مجریت سازمان جهاد کشاورزی با هدف توسعه کمی و کیفی کشت دیم در استان در حال اجراست.

وی بیان کرد: مدت زمان اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها پنج سال بوده که در کشور سال چهارم و در استان سال سوم در حال اجراست.

طائف با بیان اینکه سطح برنامه کشوری طرح جهش تولید پنج میلیون و ۲۴۰ هزار هکتار است، سهم استان را ۷ درصد و اضافه کرد: تعهد کشت استان در این طرح ۳۷۰ هزار هکتار است.

وی یادآور شد: از میزان ۵۶.۷ درصد گندم و ۲۰ درصد جو بوده و تاکنون ۳۱۲ هزار هکتار از اراضی استان به میزان ۸۴ درصد کشت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان بیان کرد: سطح گسترش طرح جهش تولید در ۱۲ شهرستان و ۲۱۷۲ روستای لرستان است.

طائف ادامه داد: بیشترین تعهد کشت مربوط به شهرستان‌های کوهدشت و نورآباد به ترتیب با ۱۸.۹ درصد و ۱۸.۴ درصد بوده و همچنین کمترین سطح زیر کشت مربوط به شهرستان‌های چگنی با ۴.۱ درصد و دورود با ۴ درصد است.

وی تصریح کرد: تعهد این طرح جهت تامین ادوات کشاورزی میزان ۶۶۷ میلیارد ریال به تعداد ۵۵۰ دستگاه ادوات بوده که مرحله اول آن به میزان ۱۳۹ میلیارد ریال تخصیص و ۹۳ دستگاه جذب شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • بحران آب در ۳ استان کشور
  • پشت‌پرده سبوس‌گیری از آردها/ سلامت مردم قربانی سودجوها!
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است