Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:15:16 GMT

کاهش تدریجی غلظت غبار در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۸۸۱۰

کاهش تدریجی غلظت غبار در استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، از کاهش تدریجی غلظت غبار در استان خبر داد.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، از کاهش غلظت غبار در استان خبر داد و گفت: در ادامه فعالیت سامانه ناپایدار در جو منطقه، هوای استان امروز ابری، در برخی نقاط مه آلود، بویژه در نواحی مرزی همراه با غبار غلیظ و در برخی نقاط با احتمال بارش موقت برف و باران است که از بعدازظهر شرایط ناپایدار تضعیف شده و غلظت غبار نیز به تدریج کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دمای هوای شبانه تا روز دوشنبه به طور محسوسی کاهش خواهد یافت، افزود: به دنبال این شرایط موج ناپایداری در روز سه شنبه از جو منطقه عبور کرده، علاوه بر وزش باد و افزایش دمای شبانه سبب بارش پراکنده در سطح استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، همچنین موج ناپایدار دیگری از روز جمعه تا شنبه هفته آینده شرایط را برای تشدید وزش باد و بارندگی در سطح استان فراهم می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب گفت: پس از فعالیت سامانه بارشی، افت محسوس دمارا در استان همدان شاهد بودیم که با خروج این سامانه دمای هوای بیشتر نقاط استان روزانه بین یک تا ۲ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

او افزود: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان تأکید کرد: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر مناطق استان افزایش می‌یابد.

باقری شکیب تصریح کرد: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • آسمان این شهر نارنجی شد
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه