Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رسانه دولتی میانمار از آمادگی های نهایی این دولت برای بازگرداندن مهاجران مسلمان روهینگیایی به این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «  hindustantimes»، رسانه دولتی میانمار اعلام کرد: مسئولان این کشور در حال نهایی کردن آمادگی های لازم برای بازگرداندن اولین گروه از مسلمانان روهینگیایی هستند که از ایالت راخین فرار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که هنوز تردیدهای بی شماری نسبت به این طرح در میان مهاجران روهینگیایی و در سازمان ملل وجود دارد.

«نایی پو» وزیر امور خارجه ایالت راخین از تکمیل ساخت ساختمان ها،کلینیک های پزشکی و زیرساخت های بهداشتی در بازدید از اردوگاه های ساخته شده برای بازگشت مهاجران در ایالت راخین خبر داد.

بیش از 655 هزار مسلمان روهینگیایی در پی سرکوب روهینگیایی ها در بخش شمالی ایالت راخین که از روز 25 آگوست ۲۰۱۷  آغاز شد، به بنگلادش مهاجرت کردند.

بر اساس گزارش های دریافت شده ،میانمار دو مرکز پذیرش و یک اردوگاه موقت در نزدیکی «مانگتاو» را برای اسکان مهاجرانی که از بنگلادش برمی گردند، در نظر گرفته است.

بر اساس توافق های صورت گرفته میان میانمار و بنگلادش این فرآیند از روز سه شنبه آغاز خواهد شد و تا دو سال آینده ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر، افرادی که به تازگی وارد اردوگاه های مهاجرتی در بنگلادش شده اند، می گویند که حتی اگر میانمار برای آغاز پذیرش مسلمانان روهینگیایی از هفته آینده آماده باشد، فرار روهینگیایی ها از ایالت راخین همچنان ادامه خواهد داشت.

«پل وریز» سخنگوی آژانس مهاجرتی سازمان ملل در میانمار هشدار داد که بازگشت مهاجران از بنگلادش نباید با عجله و بدون رضایت مهاجران و بدون حل مشکل اصلی در ایالت راخین انجام شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: کانال شبکه خبر

tags # اخبار جهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نماز باران در بنگلادش
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • دولت انگلیس به زودی شماری از پناهجویان را راهی روآندا می‌کند
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت