Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-20@02:54:57 GMT

تدوین فیلم سینمایی «لالاکن» به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۸۹۳۸

تدوین فیلم سینمایی «لالاکن» به اتمام رسید


تدوین فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی و نویسندگی مصطفا قربان‌پور و تهیه‌کنندگی حسن کلامی به پایان رسید.

به گزارش امتداد نیوز، تدوین فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی و نویسندگی مصطفا قربان‌پور و تهیه‌کنندگی حسن کلامی به پایان رسید و عوامل این فیلم مشغول رایزنی با چند آهنگساز هستند تا ساخت موسیقی فیلم سینمایی «لالاکن» نیز طی روزهای آینده آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدوین فیلم سینمایی «لالاکن» به طور همزمان توسط یعقوب غفاری که در سمت مشاوره پروژه نیز کنار عوامل فیلم حضور داشت در روزهای فیلمبرداری نیز در دست انجام بود که به تازگی تدوین نهایی این فیلم به پایان رسید.

فیلم سینمایی «لالاکن» اثری اجتماعی، در ژانرکودک و نوجوان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش پسرک رویاپردازی که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد.

در فیلم سینمایی «لالاکن» امین زندگانی، بهنوش بختیاری، پادینا رهنما و مریم سرمدی ایفای نقش می‌کنند. راستین عزیزپور و عسل قزن قرایی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان نیز در این فیلم حضور دارند.

عوامل فیلم سینمایی «لالاکن» عبارتند از کارگردان و نویسنده: مصطفی قربان‌پور، مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، طراح صحنه: مصطفی قربان‌پور و حسین هاتفی‌کیا، مدیر جلوه‌های ویژه: عظیم محمدی، منشی صحنه: نسیم سید علیخانی، طراح گریم: سودابه خسروی،‌ مدیر صدابرداری: محمد امامی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امید شیرانگیز، مدیر صحنه: ابوالفضل افشار، مدیر تدارکات: مهران غفارزاده، عکاس: سمیرا بختیاری، جانشین تولید: حمید سلطانیان، مدیر تولید: عباس فاتح، مشاوره پروژه: یعقوب غفاری، مجری طرح: نصرت نوری،‌ تهیه‌کننده: حسن کلامی.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پس از اتمام جلسه در حیاط دولت به میان خبرنگاران رفت و گفت: « برنامه ای برای واردات پله برقی از چین وجود ندارد و درواقع پله برقی تولید می شود. سال گذشته تعداد ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و از این ماه نصب این پله برقی ها آغاز و طی ۳ ماه آینده نصب آنها به اتمام می رسد.

کد خبر 845149 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران پله برقی

دیگر خبرها

  • هشدار مدیر سیا درباره شکست اوکراین تا پایان ۲۰۲۴
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند